SH.com-dekaler för RR-förare...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Tjo, om nån som känner sig OK med att smäcka på Sporthoj.com-dekaler på sin racehoj som "tack" eller nått för att Sporthoj.com är en funktionsdudlig sajt, så får ni skicka över eran adress via PM till mig så skickar jag snarast möjligt (eller ni frågar på mässan om ni ser/känner igen mig. Lördag). Finns Svart, Vit och Krom. 2 per hoj delas ut. De är 20cm långa inkl "www." delen. Cirka 2cm höga. //Johnny

Swedie skrev:
Vet ej vilka du pratar om. Men fråga i rätt tråd. Detta är till RR-förare som vill promota Sporthoj.com.

Om man vill klibba på några på sin crosshoj då? Tävlar aktivt...

Hallden2004 skrev:
Om man vill klibba på några på sin crosshoj då? Tävlar aktivt...
Om du vill att det ska stå sporthoj.com på din cross så får du dekaler du med. :) Bara o skicka din adress.

Har rensat denna tråd lite.

Antingen är ni för eller emot att hjälpa Sporthoj.com. Behöver inte vara dryga här för att ni inte vill ha dekaler med Sporthoj.com på era hojar. Okej?

Tacksam för alla er som kontaktat mig och vill hjälpa. Tack!

Swedie skrev:
Har rensat denna tråd lite.

Antingen är ni för eller emot att hjälpa Sporthoj.com. Behöver inte vara dryga här för att ni inte vill ha dekaler med Sporthoj.com på era hojar. Okej?

Tacksam för alla er som kontaktat mig och vill hjälpa. Tack!

Jag KANSKE kan sätta på klibbor på skrotet, men det beror på om du sover sked med mig eller inte på lördag.

sporthoj.com heter sporthoj.com och adresseras sporthoj.com,
varför pleta dit dubbel-v dubbel-v dubbel-v sporthoj.com? Grrr... :hihi

Finns det verkligen någon idag som reggar domäner som börjar med WWW?
Förmodligen samma "personlighet" som för varje ny sida skriver in "HTTP://WWW." i sin browser istället för t.ex. "sr.se" Grrr...

Swedie skrev:
Tjo, om nån som känner sig OK med att smäcka på Sporthoj.com-dekaler på sin racehoj som "tack" eller nått för att Sporthoj.com är en funktionsdudlig sajt, så får ni skicka över eran adress via PM till mig så skickar jag snarast möjligt (eller ni frågar på mässan om ni ser/känner igen mig. Lördag). Finns Svart, Vit och Krom. 2 per hoj delas ut. De är 20cm långa inkl "www." delen. Cirka 2cm höga. //Johnny

andersbrink skrev:
sporthoj.com heter sporthoj.com och adresseras sporthoj.com,
varför pleta dit dubbel-v dubbel-v dubbel-v sporthoj.com? Grrr... :hihi

Finns det verkligen någon idag som reggar domäner som börjar med WWW?
Förmodligen samma "personlighet" som för varje ny sida skriver in "HTTP://WWW." i sin browser istället för t.ex. "sr.se" Grrr...
Har inget med saken att göra, men om du vill ha svar så kan man klippa bort "www." biten om man vill. Men komplett ser det enligt mig bättre ut. Smaksak, som jag låtit de som får dekaler bestämma själva om de vill ha eller inte. Simpel modifiering.

Mari skrev:
Jag hittar inte något om vad de kostar och hur man ska betala :confused:

Jag antar att Swedie bjuder på de eftersom han har så satans mycket cash!! (eller att han bjuder på de för att ni samtidigt gör reklam för hans site) :tummenupp

Swedie

så här blev det orkade bara ta på ena sidan men andra e likadan..

Bifogat

• DSCF1680.JPG
    DSCF1680.JPG
    56.8 KB · Visningar: 161
Mari skrev:
OK......då undrar jag om man som svenssonförare kan få köpa ett par dekaler, eller är man inte värdig.
Jag skulle oxå vilja ha :(
Har redan fråga Swedie för länge sedan. Han sade att det skulle komma en tråd om det, men han missade säga att det bara var för rr åkare

jiGGa skrev:
Jag skulle oxå vilja ha :(
Har redan fråga Swedie för länge sedan. Han sade att det skulle komma en tråd om det, men han missade säga att det bara var för rr åkare
Läs inlägg ovan ditt så ser du att man kan PM'a mig eller om man har bra anledninge att få märkena så får man det (dock en liten summa vore tacksamt). Får lägga upp en ny tråd senare när jag har fler dekaler. Har snart inga kvar.

*/ ?>
Back