SF-bygge: Vajrar??

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Någon som vet var man köper förlängda vajrar till gas,koppling & choke till en GiXXer 750 -98 ??? Eller är det någon som byggt en fighter av en sån och vet längden???

Kompletta, längre vajrar vet jag tyvärr inte vart du kan köpa, men det är relativt enkelt att löda ihop dom själv. Tror att Roffes säljer delarna löst. Kolla annars om du inte kan hitta någon återförsäljare av http://www.motionpro.com/ då de tydligen kan tillverka vilka vajrar du vill. Men det finns säkert enklare sätt att lösa det än på dessa sätt. Se om det finns något som passar på en MC skrot kanske?

Gasvajer till en Kawa passade bra på min så kolla om nån annan modell har längre vajrar än din hoj

Tysken skrev:
Gasvajer till en Kawa passade bra på min så kolla om nån annan modell har längre vajrar än din hoj.

Tack för hjälpen men jag har hittat vajrar nu. Köpte på löpmeter och löder,kapar och filar på dom tills dom passar... :) Själv är bäste dräng!

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025