Sexpacksfejk?

• Thread starter Thread starter E22
  • Start date Start date

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
sexpack = mycket sex?

ja det är iallafal så man får kännslan av sporthojs reklamer: http://www.tomgotripped.com/SE/

Om man Nu lägger upp en sån reklam för ett företag.. vill man inte då vara säker på att det funkar eller man bryr sig inte om det, sålänge man tjänar pengar på det??

Det stinker bara om det & i dessa tider som vår kära Svärker har slutat jobba med Plus..

Javisst är det bluff och båg. Samma människor som köper tv-shop produkter i drivor som går på det där är min gissning.

Att folk går på sån här skit alltså. För det gör de väl antar jag eftersom det hela tiden kommer ut nya mirakelpreparat på marknaden.

Och ska det vara så svårt att förstå att det är kost och träning som ger resultat? Och, nej, man kan inte se ut som Mr Olympia utan att käka tonvis med steroider. Det är inte bara "bra gener".

Det töntigaste var alla påhittade kommentarer från supernöjda kunder underst.:rolleyes:

Last edited:
Ingen är väl dum nog att prova? Men det är skitbra om SH får in fin cash till servrar och sånt viktigt.

Att folk går på sån här skit alltså. För det gör de väl antar jag eftersom det hela tiden kommer ut nya mirakelpreparat på marknaden.

Att det ska vara så svårt att förstå att det är kost och träning som ger resultat. Och, nej, man kan inte se ut som Mr Olympia utan att käka tonvis med steroider. Det är inte bara "bra gener".

Det töntigaste var alla påhittade kommentarer från supernöjda kunder underst.:rolleyes:

Den där skillnaden blev det ju på fyra veckor :confused: Dessutom helt gratis :banana

613 st Thomas i Varberg men inte en enda Ryan... har våran Thomas en låtsaskompis a'la Alfons Åberg tro? :)

Googla dessutom Bertos... finns inget sådant cafe/fik eller ens företag med det namnet, varken här i Varberg eller ens Borås eller Göteborg...

Njaa, jag fortsätter nog med att hålla mig till alkohol, red bull och thaiboxning :hihi
vad mer kan kroppen behöva!? :D

vad skulle ni säga om jag sa att det är jag som är Thomas Och att det funkar jätte bra, specielt om man tränar 4 timmar var annan dag & hadde som yrke att blåsa folk, så jag hade råd med att träna så mycket?

Snacka skit alltså.

Jag köpte ett packe och har gjort stora framsteg:

Före:

nyheter-28s20-fet-96_62274w.jpg

Efter:

DSC_0007.jpg

:näsblod

/ Jens

Jag tycker det är skamligt att (vem det nu är som ansvarar för reklamen) försöker rippa av sporthojs medlemmar.. Eller så är denne bara jävligt oinsatt och korkad
Nog för att det är gratis men placeboeffekten räcker säkerligen för att endel aspiranter ska fortsätta med skiten

Last edited:
Jag tycker att sana har foretag skall belaggas med naringsforbud och de ansvariga stallas infor ratta. Tyvarr dyker det upp mer av san har skit vilket ar oroande.

SH har blivit en hora....

Ställer tydligen upp på allt för pengar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP