Sett å hört på funbike

fortpelle

Fortpelle
Gick med
18 Feb 2004
Hoj
Motomartin CBX 1047 / GSX-RW 1100 94 + 95/ RSV MILLE-R -02
Var förbi funbike på vägen hem efter jobbet (jo men de arbetas ju inte så hårt direkt), å då var nån tjomme å provade "herr funbikes egna CBR1000RR -08...
den ska va bromsad 182 på slangen :tummenupp
De ju va typ Gixxer1000 ska ge i "moroten"...

Sugen vart man.... men va kosta?? :confused:

Ja vet att devisen som JP-Morgan uttalade "Om du måste fråga va de kostar, har du inte råd"... hmm :va

Förhoppningsvis smakar den lika bra som den kostar.
Jag provade deras CB1000R -09 (streetfighter).
Den gav iaf mig starka habegär. Liten som en moppe, men något mer effekt. :)

Förhoppningsvis smakar den lika bra som den kostar.
Jag provade deras CB1000R -09 (streetfighter).
Den gav iaf mig starka habegär. Liten som en moppe, men något mer effekt. :)

Provkörde den oxå, kändes lite "konstig" men det är väl för det var första "streetfigtern" man körde, förutom min egen då:rolleyes:Tror en sådan hoj och med sådant styre kräver lite tillvänjning, men skön i motorn och låda, tillräckligt med effekt!!

fortpelle skrev:
Var förbi funbike på vägen hem efter jobbet (jo men de arbetas ju inte så hårt direkt), å då var nån tjomme å provade "herr funbikes egna CBR1000RR -08...
den ska va bromsad 182 på slangen
De ju va typ Gixxer1000 ska ge i "moroten"...

Sugen vart man.... men va kosta??

Ja vet att devisen som JP-Morgan uttalade "Om du måste fråga va de kostar, har du inte råd"... hmm

Vart är världen på väg, fortpelle på en modern sporthoj, näääää:confused: :)

Varför behöver man en modern 1000 cc sporthoj för gatåkning:confused: Det behöver man inte!! Tror nog att sportis är den som är förnuftigast av oss, mycket troligt att jag följer i hans fotspår till nästa år, jag behöver ju inte en sporthoj för att köra ifrån er :krama:D

Varför behöver man en modern 1000 cc sporthoj för gatåkning:confused: Det behöver man inte!! Tror nog att sportis är den som är förnuftigast av oss, mycket troligt att jag följer i hans fotspår till nästa år, jag behöver ju inte en sporthoj för att köra ifrån er :krama:D

:tummenupp:Bugar Även om jag fick jobba bland litersmopparna i tisdags:D OCH jag är DÅLIG på att stegra:fakta
Men mike har ju bara en 400:a så det var än värre för honom på rakorna iaf..

Just nu förnuftig, men det kan få sina sidospår, dock så gillar jag upprätt sitta.
:tummenupp

Last edited:

Man behöver visst det! Att förneka detta faktum, är bara ett oroväckandes alarm, för att någon håller på att bli irrationellt rationell.

Kubik/Hk = King! Det är iaf vad jag har kommit fram till. Särskilt gällande gatkörning. Och speciellt när det kommer i en smidig förpackning. :tummenupp

Man behöver visst det! Att förneka detta faktum, är bara ett oroväckandes alarm, för att någon håller på att bli irrationellt rationell.

Kubik/Hk = King! Det är iaf vad jag har kommit fram till. Särskilt gällande gatkörning. Och speciellt när det kommer i en smidig förpackning. :tummenupp

Håller med om "there is nothing thats beats cubicinches" eller va det heter. Och jag håller inte på att bli irrationell rationell, bara gammal:( Jag vill ha en hoj jag kan SITTA skapligt på typ B-King, K 1300 R eller 990 SM(R):) så vi pratar minst 990 cc.

Håller med om "there is nothing thats beats cubicinches" eller va det heter. Och jag håller inte på att bli irrationell rationell, bara gammal:( Jag vill ha en hoj jag kan SITTA skapligt på typ B-King, K 1300 R eller 990 SM(R):) så vi pratar minst 990 cc.

Det låter klokt. Det upprätta stuket är helt klart med komfortabelt.
Kanske göra fighter av Gixxern?!

Förnuft??? :confused: :va

:näsblod !!!!

:D

Ja vart ju som ja e, när ja inte blev som ja skulle ......

Jo, det är nog denna du sitter på nästa säsong aRWe:

http://www.scooter.co.uk/50cc-scooter.html

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage