Serviceställen för BMW i Stockholm??

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Hoj
Nada
Som rubriken lyder! Vilka mer än ava(som aldrig tamejfan svarar i luren) och mc-proffsen servar BMW cyklar?

MC-Experten servade iaf BMW förr men bättre firma än Proffsen finns knappast även om väntetiderna kan dra iväg.

Last edited:
Du är nybliven KTM-ägare. Att då ge sig in i tillförlitlighetskritik mot det märke som numer (till skillnad från KTM) brukar rankas i topp i motorcykeltidningarnas långtidstester, kan vara att sticka in foten i buren. :tungan

Hahaha, tur man inte åker BMW då :))

Men men, ska bli kul att se om Probike kan axla detta. Jag vet att det jobbas för fullt iaf.

Du är nybliven KTM-ägare. Att då ge sig in i tillförlitlighetskritik mot det märke som numer (till skillnad från KTM) brukar rankas i topp i motorcykeltidningarnas långtidstester, kan vara att sticka in foten i buren. :tungan

Men men, ska bli kul att se om Probike kan axla detta. Jag vet att det jobbas för fullt iaf.
Då va d sista gången jag stack in foten då :) Probike lär väl ha en inkörningsperiod på en sisodär 20 år, menar, har man bara meckat tändkulemotorer innan kan d bli tufft :D

Jag har aldrig varit fötjust i AVA (pga obefintligt intresse av kunder) men dem har en riktigt bra mek som servar BMW. Lazlo är den enda idag som servar BMW 1000RR hos AVA. Han har grymt bra racing kunskaper och har mekat åt flera raceteam i Italien.

Får du väl tag i dem på telefon har du sen en bra mek.... :tummenupp

Mina 50 cent

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup