Service Yamaha

mountain

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2007
Hoj
Yamaha R1 -07
Hej alla på forumet.

Har precis köpt en Yamaha R1 (ny) och undrar om någon kan tipsa om serviceställen i eller i närheten av Göteborg som är auktoriserad av Yamaha (det känns som om Yamaha center i Mölndal är i dyraste laget).

Grymt att vara i sadeln igen efter 22 år!!!!

Tacksam för svar.

Tony.

Hej alla på forumet.

Har precis köpt en Yamaha R1 (ny) och undrar om någon kan tipsa om serviceställen i eller i närheten av Göteborg som är auktoriserad av Yamaha (det känns som om Yamaha center i Mölndal är i dyraste laget).

Tacksam för svar.

Tony.

Fel...jag servade min 06:a i veckan och betalade 2800:- för en 1000 mila på Yamahacenter(prisuppgift 2700:-) medans prisuppgift på Bike Trollhättan landade på 3200:- för samma service. Om Bike gör mer på servicen eller inte framgick ej, jag skickade förfrågan på 1000 mila service på YZF-R1 till båda, och fick svar med 400:- skillnad. Dock kan jag inte uttala mig om vart man får mest för pengarna, men jag gick på priset eftersom jag inte känner någon av dom. Dock så köpte jag min hoj på Bike, och det funkade perfect, så ingen skugga skall falla på dom....Ha det bra & hoppas vi ses ute på stan. :)

Hej alla på forumet.

Tacksam för svar.

Tony.

Tack för er hjälp. Jag försöker väl med första servicen i Mölndal.

Tony.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...