Service, de vet Jofama vad det är..
Jag köpte ett Halvarsson skinnställ från Jofama
Tyvärr blev stället försenat lite.
Vad det berodde på kan man bara spekulera i.
En dag så kommer det ett brev från Jofama, de beklagade att det blivit försenade men som kompensation så skulle man få ett ryggskydd.
En sån kompensation går att leva med
Sen kom "Den" dag då man kommer och ser en avi från posten Wooohooooo
Men skrikande däck var man framme vid Ica(posten)...dregglandes bar det av igen.
Öppnar och ser mitt nya ställ ryggskydd och mina handskar
Tar på mig det och hmm detta verka lite stort..
Åhhh näää stället är för stort, kollar på papperslappen (jag beställde s50) på ställets papperslapp står det 50.
Men i stället står det 52, så jag kontaktar Marie på jofama och berättar hur det ligger till.
Dagen efter ligger det en retur sedel i min brevlåda(Express
)
Stället åker iväg och någon dag senare får jag beskedet att stället är felmärkt så det är ett 50 med 52 lapp.
Vilket innebär att jag beställt och fått rätt, men med fel etikett.
Så det var egentligen bara mitt fel..
Men utan tjaffs och utan klydder så skulle jag istället få ett 48, och när jag dessutom bli kompenserad med ett par knäpuckar för att jag fick ett felmärkt ställ som egentligen var rätt.
Då kan man inget annat säga än att jag är verkligen nöjd med denna service.
Av 5 möjliga så får (Marie)Jofama nära på 5,5st
Jag köpte ett Halvarsson skinnställ från Jofama
Tyvärr blev stället försenat lite.
Vad det berodde på kan man bara spekulera i.
En dag så kommer det ett brev från Jofama, de beklagade att det blivit försenade men som kompensation så skulle man få ett ryggskydd.
En sån kompensation går att leva med
Sen kom "Den" dag då man kommer och ser en avi från posten Wooohooooo
Men skrikande däck var man framme vid Ica(posten)...dregglandes bar det av igen.
Öppnar och ser mitt nya ställ ryggskydd och mina handskar
Tar på mig det och hmm detta verka lite stort..
Åhhh näää stället är för stort, kollar på papperslappen (jag beställde s50) på ställets papperslapp står det 50.
Men i stället står det 52, så jag kontaktar Marie på jofama och berättar hur det ligger till.
Dagen efter ligger det en retur sedel i min brevlåda(Express
Stället åker iväg och någon dag senare får jag beskedet att stället är felmärkt så det är ett 50 med 52 lapp.
Vilket innebär att jag beställt och fått rätt, men med fel etikett.
Så det var egentligen bara mitt fel..
Men utan tjaffs och utan klydder så skulle jag istället få ett 48, och när jag dessutom bli kompenserad med ett par knäpuckar för att jag fick ett felmärkt ställ som egentligen var rätt.
Då kan man inget annat säga än att jag är verkligen nöjd med denna service.
Av 5 möjliga så får (Marie)Jofama nära på 5,5st
Last edited: