Semester & Föräldrafritt

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Japp då var det semester!

Snart slinker den första ölen ner.

Emma är på landet och jag är kvar hemma med spaden i högsta högg.(ska dränera huset)

Jag har öppet hus i helgen , så om det är nån känner för att komma forbi å ta en öl el till och med dra fram grillen, hör av er.

Go semester på er alla hojvänner:)

Japp då var det semester!

Snart slinker den första ölen ner.

Emma är på landet och jag är kvar hemma med spaden i högsta högg.(ska dränera huset)

Jag har öppet hus i helgen , så om det är nån känner för att komma forbi å ta en öl el till och med dra fram grillen, hör av er.

Go semester på er alla hojvänner:)

Go semester på dig mannen!!!:)

Nu blev det hojväder också ... gött ... har fan inte kört på hur länge som helst!!!

\m/

Njut!!
Själv sitter jag på jobbet nu :mad:
Min kära sambo började sin semester idag och jag har 7 arbetspass kvar innan jag får vara ledig.

Så fort jag grävt klart ska det bli påställning av fazern :)

Nu har du grävt klart och huset är färdig dränerat. Jag vet för jag fick göra det sista själv idag. FARFAR satt och drack sprit och skrek "Ohoj vad skutan den går!"

Jag fick tag på en liten spade och fyllde 10 liters hinkar med makadam som jag fick sprida ut över dräneringsrören. Efter att fyllt upp makadam runt hela huset fick jag mig ett glas vatten medan FARFAR hävde i sig grogg.

Sen la jag på jord på toppen för att plana ut marken och få en lutning från huset, även detta gjorde jag med hjälp av 10 liters hinkar. Spaden bet FARFAR sönder så jag fick gräva med händerna. Mina stackars kontorsfingrar är inte gjorda för att gräva med så jag slet ner fingrarna ett par millimeter men jag sa till mig själv "Tänk på Karolinerna" och då fick jag kraft att jobba vidare. Karolinerna hade ju det inte lätt och kunde dom klara det så kan jag med klara av jobbiga och ansträngande saker.

Ställ på hojen nu!!!!!

Last edited:
Nu har du grävt klart och huset är färdig dränerat. Jag vet för jag fick göra det sista själv idag. FARFAR satt och drack sprit och skrek "Ohoj vad skutan den går!"

Jag fick tag på en liten spade och fyllde 10 liters hinkar med makadam som jag fick sprida ut över dräneringsrören. Efter att fyllt upp makadam runt hela huset fick jag mig ett glas vatten medan FARFAR hävde i sig grogg.

Sen la jag på jord på toppen för att plana ut marken och få en lutning från huset, även detta gjorde jag med hjälp av 10 liters hinkar. Spaden bet FARFAR sönder så jag fick gräva med händerna. Mina stackars kontorsfingrar är inte gjorda för att gräva med så jag slet ner fingrarna ett par millimeter men jag sa till mig själv "Tänk på Karolinerna" och då fick jag kraft att jobba vidare. Karolinerna hade ju det inte lätt och kunde dom klara det så kan jag med klara av jobbiga och ansträngande saker.

Ställ på hojen nu!!!!!

:öl :öl :rock :spammer

Nu väntar jag bara på en inbjudan att lägga platter på gången till FARFARs hus. Om FARFAR vill vila levern kan han ju vara med att lägga plattor så han hittar från bilen in i sitt eget hus. Annars blir det väl som vid dräneringen att jag jobbade och FARFAR drack grogg och öl och skrek "Ohoj vad skutan den går!"

Nu väntar jag bara på en inbjudan att lägga platter på gången till FARFARs hus. Om FARFAR vill vila levern kan han ju vara med att lägga plattor så han hittar från bilen in i sitt eget hus. Annars blir det väl som vid dräneringen att jag jobbade och FARFAR drack grogg och öl och skrek "Ohoj vad skutan den går!"

Du är bara bitter för att du snart börjar jobba.
Jojoman, du har ju en hel vecka ledigt till! Det är 50% av det totala jag haft semester iår, va gnäller du för!

Fan ni har det bra.
Jag fick gå upp en timme innan jag gick och la mig. Hade jag tur fick jag stryk av pappa med livremmen tills jag somnade. När jag vaknade var det bara att jobba och käka gödsel. Jag jobbade med att krypa på minfält för att kolla om det var atrapper eller "live"-minor.

HA! Du verkar va rena lyckofiguren
för själv blev jag likt Moses dumpad i naturen
å fick klara mig själv utan föräldrars fjäsk
under mina första år i ett stinkande träsk

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden