Hej, ni som kan massor...
Min Suzuki GSXR 600 -98 har varit otroligt seg under 4000 varv ända sen jag köpte den, och då menar jag riktigt jäkla sirapsseg. Det är knappt man kommer iväg efter ett rödljus ibland, kan bli pinsamt..
Så fort man kommer över 4000 varv drar den iväg som ett spett.
Det känns litegrann som om den blivit än segare under de två åren jag haft den, men det kan vara inbillning.
Förra ägaren stoppade i en dynojet, min teori är att det har något med den att göra. Att den justerar effekten så att det blir färre hästar på låga varv och fler på höga. Är jag ute och cyklar nu?

Min Suzuki GSXR 600 -98 har varit otroligt seg under 4000 varv ända sen jag köpte den, och då menar jag riktigt jäkla sirapsseg. Det är knappt man kommer iväg efter ett rödljus ibland, kan bli pinsamt..
Så fort man kommer över 4000 varv drar den iväg som ett spett.
Det känns litegrann som om den blivit än segare under de två åren jag haft den, men det kan vara inbillning.
Förra ägaren stoppade i en dynojet, min teori är att det har något med den att göra. Att den justerar effekten så att det blir färre hästar på låga varv och fler på höga. Är jag ute och cyklar nu?
