Sebring twin titan monterat! (Bilder)

Krille-666

Trogen galning
Gick med
1 Apr 2003
Hoj
KTM 660 SMC -04
Vill tacka TomK här på forumet för att han sålt detta underbara system till mig! Ljudet är som en dröm måste upplevas live för att förstå. Ska försöka filma lite ikväll och fixa ihop en liten film så ni får er en uppfattning :hihi Tog mig c:a 6-7 timmar att få på systemet (allt tar längre tid när man är själv). Det enda som återstår är att få dem lite mer synkade med varandra.

Bytte direkt till 170 munstycke och har kört c:a 6-8 mil nu och är kanon nöjd, eller nej är EXTREMT nöjd! :D. Plåten kommer jag sätta i hjulhuset och blinkers vet jag inte vart dem ska sitta kom med förslag hehe.

(Bilderna är tagen med mobil kamera så kvalitén är sådär)

Bifogat

• 20060525(001).jpg
    20060525(001).jpg
    92 KB · Visningar: 340
  • 20060525(002).jpg
    20060525(002).jpg
    80.1 KB · Visningar: 240
  • 20060525(005).jpg
    20060525(005).jpg
    85.3 KB · Visningar: 352
Krille-666 skrev:
2189455 Vill tacka TomK här på forumet för att han sålt detta underbara system till mig! Ljudet är som en dröm måste upplevas live för att förstå. Ska försöka filma lite ikväll och fixa ihop en liten film så ni får er en uppfattning :hihi Tog mig c:a 6-7 timmar att få på systemet (allt tar längre tid när man är själv). Det enda som återstår är att få dem lite mer synkade med varandra.

Bytte direkt till 170 munstycke och har kört c:a 6-8 mil nu och är kanon nöjd, eller nej är EXTREMT nöjd! :D. Plåten kommer jag sätta i hjulhuset och blinkers vet jag inte vart dem ska sitta kom med förslag hehe.

(Bilderna är tagen med mobil kamera så kvalitén är sådär)

niiiiiiiiice :tummenupp Nu drar du r6an på motorvägen :huvet

Blev ju bra det där! Lite tajtare montage än vad jag hade, men så sitter dämparna ju fint skyddade inne i hjulhuset. Se nu till att fixa filmen så alla kan se vad de missat :D

Jag väntar fortfarande på mitt nya system... :brynad

Ja vi får se hur vädret blir, men så fort solen sticker fram så drar jag ut med kameran och klipper ihop en liten rulle :tummenupp

He he sätt inte din fjädrings setup på för lite Komp! :hihi

Nice förresten, ska försöka åka med ut på någon Onsdag eller nåt!

Har en Rallykam liggandes som ska monteras i nån gång! :)

Så här satte jag mina blinkers,bockade en alu hållare på högra sidan.
Vänster i det ena ljuddämparfästet.

Bifogat

• mc2c.jpg
    mc2c.jpg
    119.9 KB · Visningar: 175
  • IMGA0493.JPG
    IMGA0493.JPG
    108 KB · Visningar: 145
Last edited:
Krille-666 skrev:
2191868 bra ha grej :tummenupp
Jo, fast själva slangen kan man ju byta mot en helsvart - jag råkade bara ha lite trädgårdsslang liggandes i garaget och så fick det bli. Hojen går inte långsammare för det... (och alltid retar det nån :D )

Nopp systemet passar inte de LC4 som har startmotor om det var de du menade. Systemet säljs inte längre tror de sålde det från första början -01.

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back