SD politiker antastade kvinna på badhus

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Hoj
Rossis förra
Ja vad säger man! tur att det inte var en nysvensk som kladdade på hans pung och sedan tyckte den var så stor och kladdade igen!

http://expo.se/2013/sd-politiker-antastade-kvinna-pa-badhus_5612.html

"SD-politiker antastade kvinna på badhus
Publicerad 2013-01-18

En ersättare i 60-årsåldern för Sverigedemokraterna i Stockholms län tog en kvinna på brösten i ett badhus. Mannen har fått strafföreläggande för sexuellt ofredande. Till Expo Idag säger han att han tagit kvinnan på brösten på ett "vänskapligt sätt".
– Jag tycker att det blev snett alltihop. Jag tycker att jag är orättvist dömd. Det som hände var att jag simmade på badet. Hon och jag kom samtidigt in i kaklet. Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger kommunpolitikern.

Den sverigedemokratiska ersättaren uppger att han aldrig träffat kvinnan tidigare och att han ställer sig oförstående till att kvinnan reagerade på händelsen. Han tror inte heller att detta kommer påverka han politiskt.

– Hon sa att jag skulle ge fan i att ta henne på brösten och att jag skulle ge fan i att behandla henne på det sättet. Det var riktigt överdrivet. Jag har inte ens funderat över att detta skulle kunna påverka min politiska roll, säger han.

Åklagaren delar inte sverigedemokratens syn på händelsen. Kommunpolitikern åläggs att betala dagsböter på totalt 10 800 kronor för att ha "ha kränkt kvinnans sexuella integritet". Inte heller Sverigedemokraternas vice ordförande i Stockholms län, Robert Stenkvist tar lätt på det inträffade.

– Jag känner inte alls till detta och måste ta reda på mer. Själva handlingen är rent principiellt givetvis helt förkastlig, säger Stenkvist.
"

Förstår inte vad folk har för problem med SD; med det menar jag att: det är ett fritt land, människor röstar på dem som representerar dem bäst.

Människor känner att SD står för relevanta åsikter; därför röstar man på dem.

Jag själv var av åsikten att om Mona Sahlin blivit statsminister så hade jag flyttat härifrån. Det samma gäller SD, om SD får en för stark position i Sverige flyttar jag härifrån. Detta eftersom människor här uppenbarligen inte har samma moral/etik som mig själv.

Frågan om SD liknar denna sketch;

OCH då röstar tant på?
- Nazisterna

:dummer :kulspruta

SD :kär Fan, man blir så stolt att svensken röstat in dessa i riksdagen, helt underbart jävla korkade (precis som deras väljare).

Tycker det känns upplagt för dräpande kommentarer men jag kommer inte på nånting som kan överträffa det där. Man läser, gapar, läser igen och gapar tills salivdroppen hänger sådär byfåneaktigt från underläppen.

SD :kär Fan, man blir så stolt att svensken röstat in dessa i riksdagen, helt underbart jävla korkade (precis som deras väljare).

Det speglar väl samtiden. Jag vill minnas att jag läst något liknande i historieböckerna. Är det kris på gång tro?
Att vara politiker baserat på ett missnöje är ju väldigt enkelt. Han ville nog belysa att kvinnor inte längre kan bada ofredat?

Förstår inte varför de måste skriva vilket parti de tillhör. Vad spelar det för roll om han är SD eller S eller M? Nada, det är hans handling som spelar roll.

Ja, vad ska man säga?! Det är ju uppenbarligen stora fel hos denna mannen. Varför ska man "klappa" en vilt främmande människa någon stans över huvud taget? Det känns nästan som hämtat rakt ut en Mister Bean sketch på något sjukt sätt. Sicket jeffla aulahuvve!

Förstår inte varför de måste skriva vilket parti de tillhör. Vad spelar det för roll om han är SD eller S eller M? Nada, det är hans handling som spelar roll.

Klart det spelar roll? Han representerar ju folket (eller i alla fall sina väljare) och de måste ju finnas ett intresse i vad det är för personer som representerar oss?

Järnrörsgänget, rullstolsfyllot, numera badhuspervot, gubben som ville lobotomera bögar. Hoppas ni SDare är stolta :hihi

Klart det spelar roll? Han representerar ju folket (eller i alla fall sina väljare) och de måste ju finnas ett intresse i vad det är för personer som representerar oss?

Järnrörsgänget, rullstolsfyllot, numera badhuspervot, gubben som ville lobotomera bögar. Hoppas ni SDare är stolta :hihi

Mycket väl talat!

Helt bedrövligt korkat beteende från en vuxen människa.
Jag är inte mycket för SD, men dom är demokratiskt valda. Även om man tycker att dom är korkade och deras väljare så föredrar jag detta framför diktatur.

Mona sahlin som nämndes tidigare är ju inte direkt smart heller, eller rent sagt korkad.
Hon ogillar svensk kultur och föredrar en som förtrycker kvinnor.

Korkade människor finns det överallt oavsett om dom tillhör SD eller inte.

Helt bedrövligt korkat beteende från en vuxen människa.
Jag är inte mycket för SD, men dom är demokratiskt valda. Även om man tycker att dom är korkade och deras väljare så föredrar jag detta framför diktatur.

Mona sahlin som nämndes tidigare är ju inte direkt smart heller, eller rent sagt korkad.
Hon ogillar svensk kultur och föredrar en som förtrycker kvinnor.

Korkade människor finns det överallt oavsett om dom tillhör SD eller inte.

Självklart tycker de flesta att demokrati är bättre än diktatur inkl. jag men varför detta är en viktig händelse + allt annat skit som SD varit med om i nyheterna är just för att folk som funderat på detta parti ska tänka lite extra på egentligen vad det är för parti och vilka personerna är bakom posterna.

Det är mycket som de säger ogilla med nysvenskar och som är deras "slagord" för varför man ska rösta på dem är precis beteende som deras partimedlemmar pysslar med.

- Ofreda kvinnor sexuellt
- Leta bråk på stan med vapen
- Kalla kvinnor för horor
- Bete sig illa mot människor som visar civilkurage
- Ljuga för polis och folket om "stölder" (om väskan)

Är detta okej att göra bara för man har sina rötter i Sverige?

Därför vinner de inte min röst!

Jag tycker invandrarpolitiken är åt helvete, är född i Iran och är tacksam för att jag fick stanna i Sverige men det innebär inte att jag vill fylla Sverige men folk från andra länder när jag ser att de ekonomiska resurserna inte finns. Detta missgynnar inte bara svenskarna utan även de invandrare som försöker etablera sig.

Man undrar hur Hitler kom till makten, och det hade han aldrig gjort enligt flera professorer och samhällsforskare om inte världen/europa hade varit i ekonomisk kris. Historien kanske upprepar sig, trodde människans intelligens undvek detta, en av anledningarna varför vi ens läser historia i skolan men jag kan ha fel.

Majoriteten som röstade på SD gjorde antagligen det som en protest över invandringspolitiken som inga andra partier vågar ta upp.
Majoriteten av de som röstade och kommer rösta delar nog inte de mer "extrema" åsikterna som SD har.

Att kalla deras väljare puckon må stämma på många människor men långt ifrån alla.
Människor som röstar på V däremot, herregud.:3freak

"Det som hände var att jag simmade på badet. Hon och jag kom samtidigt in i kaklet. Jag är ju en sådan vänlig människa så jag klappade henne på bröstet. Hon hade väldigt stora bröst och det ser ju jag, så jag klappar en gång till på bröstet för att de är så stora, säger kommunpolitikern."
Eeh... :va
Jag förstår inte hur det där ska vara en förklaring som ursäktar hans beteende.

Båda två råkar vara på badhuset för att simma. När de simmat fram till kaklet samtidigt så klappar han henne på brösten eftersom han är en sådan vänlig människa? Och när han såg att hon hade stora bröst så gör han om det???

För att fortsätta med Bullysmiles pungliknelse: Om jag och en annan man kom fram till en dörr samtidigt så skulle jag då faan inte ta det som någon slags vänskaplig gest om han började talla mig på pungen bara därför.

Majoriteten som röstade på SD gjorde antagligen det som en protest över invandringspolitiken som inga andra partier vågar ta upp.
Majoriteten av de som röstade och kommer rösta delar nog inte de mer "extrema" åsikterna som SD har.

Att kalla deras väljare puckon må stämma på många människor men långt ifrån alla.
Människor som röstar på V däremot, herregud.:3freak

Spelar väl ingen roll, de backar ju fortfarande upp de extrema åsikterna genom att ge SD mandat.

Spelar väl ingen roll, de backar ju fortfarande upp de extrema åsikterna genom att ge SD mandat.
Spelar väl roll?
Om inget parti förutom SD vågar ta upp en diskussion som många svenskar är irriterade på, why not?
SDs extremare åsikter går ju inte igenom ändå.

Abdirizak Waberi plats i M gör mig jäkligt irriterad som M-sympatisör för övrigt.

Båda två råkar vara på badhuset för att simma. När de simmat fram till kaklet samtidigt så klappar han henne på brösten eftersom han är en sådan vänlig människa? Och när han såg att hon hade stora bröst så gör han om det???

För att fortsätta med Bullysmiles pungliknelse: Om jag och en annan man kom fram till en dörr samtidigt så skulle jag då faan inte ta det som någon slags vänskaplig gest om han började talla mig på pungen bara därför.

Jag tolkar det som att du inte är SD-sympatisör och därför ej förtrogen med deras sedvänjor.

Spelar väl roll?
Om inget parti förutom SD vågar ta upp en diskussion som många svenskar är irriterade på, why not?
SDs extremare åsikter går ju inte igenom ändå.

Abdirizak Waberi plats i M gör mig jäkligt irriterad som M-sympatisör för övrigt.

Andra partier tar upp det, men inte med så "enkla" lösningar, och framför allt inte de rena lögner som SD och deras anhängare gärna basunerar ut (se SCBs "Vanliga nätmyter om invandrare och minoriteter"), så det är klart folk hakar på deras hat.

Att deras extrema åsikter inte går igenom ändå är naivt, deras konservativa agenda färgar hela deras politik och även om de inte kan få igenom egna förslag så kan de stoppa andras.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman