Satan ! punka efter 2 mil !

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Satte på nytt däck häromdan, körde hem och lämna hojen. Idag vaknade man med solen i ögat och tänkte att idag blir det köra med nya däcket ! Glad i hågen kom jag två mil innan hojen började kännas slapp, punktering ! Åkte till nämsta däckverkstad och fick konstaterat att det var för stort hål för att laga. Till saken hör att jag ska besikta innan månadens slut. Så nån som vill sympati-ge mig ett däck ;)
För övrigt var jag nära att lägga hojen efter en stoppie....inte min dag idag ! Gonatt....

Vaffan bajjen, hur giock det till???

Trist... Det andra däcket du fick, va det inte besiktningsbart???

Kan du inte ta Peters däck?

Har mitt kommit, NÄ!

GAY!

hållundan skrev:
Vaffan bajjen, hur giock det till???

Trist... Det andra däcket du fick, va det inte besiktningsbart???

Kan du inte ta Peters däck?

Har mitt kommit, NÄ!

GAY!

Det andra däcket är fööör sletet på sidorna. Minst 2 mm på hela anläggningsytan, på sidorna e det 5cm slät yta...
Peters hoj e inlämnet på hojsjukan

fluppen skrev:
Satte på nytt däck häromdan, körde hem och lämna hojen. Idag vaknade man med solen i ögat och tänkte att idag blir det köra med nya däcket ! Glad i hågen kom jag två mil innan hojen började kännas slapp, punktering ! Åkte till nämsta däckverkstad och fick konstaterat att det var för stort hål för att laga. Till saken hör att jag ska besikta innan månadens slut. Så nån som vill sympati-ge mig ett däck ;)
För övrigt var jag nära att lägga hojen efter en stoppie....inte min dag idag ! Gonatt....
Fram eller bakdäck som e skrot?

Ajdå, det var inge vidare...tur att du upptäckte det innan något hände :)

Hmmm.. trist. Gå in på däckfirman och tigg ett kasserat däck som har en mm däckdjup kvar så kommer du iaf genom besiktningen.

mb skrev:
Hmmm.. trist. Gå in på däckfirman och tigg ett kasserat däck som har en mm däckdjup kvar så kommer du iaf genom besiktningen.

Ja det blir väl det, men dom vill bara att jag ska handla på krita, ett nytt däck. Gillar inte det...jag får la plocka med mig lite fikabröd till dom så får man kke ett beg däck.

rennsport bak = 400 spänn i annonsforumet.. spring å köp!

//jaG

fluppen skrev:
Ja det blir väl det, men dom vill bara att jag ska handla på krita, ett nytt däck. Gillar inte det...jag får la plocka med mig lite fikabröd till dom så får man kke ett beg däck.

Nyheter
Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2