Sannaha Rocksix, LePuck Edition

Sanna

Gick med
8 Jun 2009
Hoj
Suzuki GSX-8R
Fick just hem hojen efter att den varit på total makeover hos Pucken och ville gärna visa upp hans grymma arbete. Jag är super nöjd. Solen låg på när jag fotade så den röda färgen ser nästan orange ut men den är mer åt det mörkröda hållet.

Tusen tack för hjälpen Pucken!

5550846924_41f9c5cdb2.jpg

5550846678_5ac2eb941a.jpg

5550264839_b10e9fef58.jpg

5550264603_87d09d18be.jpg

5550846038_86266d77e0.jpg

5550263881_fab235ae13.jpg

fan va grymt! Kommer inte gå att ta miste på dig i sommar!:Bugar

jag blev nästan lite kissnödig när jag först trodde att den va neonrosa och svart, så som jag ska ha min ;)

Det gör inget att den inte startar Sanna, den e fin ändå :tummenupp

Läckert! Alla börjar ju ha en LePuck lackad hoj nuförtiden. :D

Snygg :tummenupp
Men som Jerker sa:

Sannaha har en egendomlig förmåga att straffa sina ägare hårt om inte det mest elementära underhållet sköts :rolleyes:

Förstaklassigt! :tummenupp

Min fråga är vart fan är blommorna ? :tungan

Tjejer ska ju ha blommor på sina hojar!!, nu är jag besviken :gnissla

Stiligt!

Enda nackdelen är väl att det finns en risk att antalet hojkörande "Sannor" är ganska begränsat.. när du ska sälja hojen alltså.

Nej nej, nu har du missuppfattat.. Alla kommer vilja ha denna när jag säljer, jag jämnför det lite med typ Jimi Hendrix gitarr. Sälja dyrt dyrt bara för att just jag ägt den. Tänk på att vi var med på rapport förra sommaren!!

Den seriösa versionen: den är inte klarlackad ovanpå dekalerna så det är bara att ta bort.

Last edited:
Relativt snygg men de rosa banden på fälgarna känns som att de inte riktigt passar in, de skulle varit röda för att matcha resten av hojens streck :tummenupp Ljusblåa bromsok känns som något som slängts på i sista sekund, usch :(

Relativt snygg men de rosa banden på fälgarna känns som att de inte riktigt passar in, de skulle varit röda för att matcha resten av hojens streck :tummenupp Ljusblåa bromsok känns som något som slängts på i sista sekund, usch :(

Det är samma stripe med RockSix och Sannaha loggor i mitten.
Runkljus.....:D

Läckert! Alla börjar ju ha en LePuck lackad hoj nuförtiden. :D

Inte jag! Jag har ett helt gäng med "Micke-sprutade" hojar som färgen har runnit så mycket att den nästan runnit av! :P

Fan va du är duktig Pucken! Enbart för det ska vi kröka på Lördag! (Ja, jag ska bege mig inåt fjollträsk, tänkte inte locka ut dig till Nöjesmetropolen Bålsta!!) :krama

Inte jag! Jag har ett helt gäng med "Micke-sprutade" hojar som färgen har runnit så mycket att den nästan runnit av! :P

Fan va du är duktig Pucken! Enbart för det ska vi kröka på Lördag! (Ja, jag ska bege mig inåt fjollträsk, tänkte inte locka ut dig till Nöjesmetropolen Bålsta!!) :krama

Ji haaaaa !
Sätter ett rött kryss över Söndagen !:yoparty

Det tog en dag, sen hittade hon klistermärket.........:D:glömdet

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back