Samtal med skyddat nummer..

Rideass

Ung pung, på skrevraket.
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Tvåhjulssoffa GSA -08
Jag ligger sjuk hemma och tycker synd om mig själv.
Sen väcks jag av det klassiska "skyddat nummer". Vägrar svarar de två första gångerna de/hon/han ringer, sen när jag väl beger mig upp ur sängen och svarar säger det klick när jag lyfter på luren.

DETTA HÄNDER NÄSTAN VARJE DAG JAG BLIR IDIOT :huvet :4skrika :mad: :kulspruta :6surkart :machinegu

Någon annan som råkat ut för det här fenomentet? Jag är med i nixregistret.
Fick ett samtal från en telefonförsäljare till sen med, men han ringde inte från skyddat nummer. Och han bad om ursäkt.

Jag. Blir. Galen. :3freak

Varför betalar jag för att ha hemtelefon egentligen när jag tänker efter? Allt jag får för pengarna är trakasserier. ;D

Haha, fixa skyddat nummer?

Ring telia o kolla upp vad det är för nr som ringer dig hela tiden?

Slit ur telefonen o använd mobil o sov gott...

kan vare en marketingrobot, då säger det bara klick när man lyft och sagt något, de bygger statistik när folk är hemma eller nåt

Dom där telemarketing firmorna brukar ha en robot som ringer 10 nummer i stöten ,den som svara först kopplas fram dom andra kopplas ner.

Gustav1 skrev:
2069438 Finns det folk som har fast abbonemang fortfarande? :3freak

självklart.. jag ser de som en penisförlängare å ha 2 telefoner jag knappt svarar i

heimdal skrev:
2069490 självklart.. jag ser de som en penisförlängare å ha 2 telefoner jag knappt svarar i

hahaha, jag har mina trådlösa hemtelefoner för precis samma anledning. - Jag får ligga mer.

Farbrorn skrev:
2069240 Jag ligger sjuk hemma och tycker synd om mig själv.
Sen väcks jag av det klassiska "skyddat nummer". Vägrar svarar de två första gångerna de/hon/han ringer, sen när jag väl beger mig upp ur sängen och svarar säger det klick när jag lyfter på luren.

DETTA HÄNDER NÄSTAN VARJE DAG JAG BLIR IDIOT :huvet :4skrika :mad: :kulspruta :6surkart :machinegu

Någon annan som råkat ut för det här fenomentet? Jag är med i nixregistret.
Fick ett samtal från en telefonförsäljare till sen med, men han ringde inte från skyddat nummer. Och han bad om ursäkt.

Jag. Blir. Galen. :3freak

Varför betalar jag för att ha hemtelefon egentligen när jag tänker efter? Allt jag får för pengarna är trakasserier. ;D

kanske din arbetsgivare som kollar att du ligger hemma när du är sjuk å inte åker hoj istället :lol

Farbrorn skrev:
2069496 hahaha, jag har mina trådlösa hemtelefoner för precis samma anledning. - Jag får ligga mer.

hahahaha vände mig om nu och får se mina 2 trådlösa telefoner ligga 10cm ifrån varann... snacka om beslutsångest om det ringer
:3freak

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back