Samköra till dragracing Em i Tierp lördag 11/6

Beachmulle

Sporthojsnörd
Gick med
3 May 2010
Hoj
Ingen för tillfället
Är det några fler som tänkt åka och kolla på Dragracing EM i Tierp på lördag?

Vi är 4 st som drar vid 9 från sundbyberg och kommer köra så lite motorväg som möjligt :D

Jag tänkte att vi skulle köra väg 600 till uppsala och sen gamla gävlevägen därifrån fram till tierp arena.

Hojta till om det är några som villl samköra!:yoparty

Tjenamors,jag är intressearad att haka på men vilken tid åker ni från sthm och vad kostar de att komma in för att titta på?:confused::va

Hey mannen :)

Biljettpriset ligger på 650 för läktarplats, såg inget pris för entré så det är troligtvis inkluderat i det. sen är det ju soppa pengar och mat så räkna på en 1000-lapp

Hey mannen :)

Biljettpriset ligger på 650 för läktarplats, såg inget pris för entré så det är troligtvis inkluderat i det. sen är det ju soppa pengar och mat så räkna på en 1000-lapp

:huvet De va INTE va jag ville höra :död,hade en värsting räkningsmånad nu så tyvärr får jag stanna hemma o gasa på gatan utanför huset.:hojcbr

:huvet De va INTE va jag ville höra :död,hade en värsting räkningsmånad nu så tyvärr får jag stanna hemma o gasa på gatan utanför huset.:hojcbr

Ajdå :gnissla

men det kommer fler chanser. vi missar dock nattkörningen eftersom den blev flyttad till fredag natt istället för lördag

Nån som vet om man ser nåt då? Eller hör man 'bara' ljudet.

De gånger jag varit på mantorp park har jag alltid kostat på mig en biljett för annars ser man inte mycket, har dock aldrig varit på tierp arena men kan tänka att det är samma sak eftersom de har säkerhetsstaket etc. där också..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT