Samåkningstråden Speedster Cup 2015

Morris Mc

Moderator
Gick med
14 Jan 2010
Hoj
1980 SR500 med sidvagn / 1983 Yamaha SR400 / 1981 Husqvarna 258
Blev påmind i Fordons tråd av Rash att samåka är ett bra sätt att hålla ner racebudgeten.
Denna tråd är uteslutande till för samåkningsförslag till årets tävlingstillfällen.
Vänligen håll tråden "ren".

Första SM-helgen 2015
Vejbystrand-Ängelholm-Helsingborg till Anderstorp den 1 maj 2015 (Tidig avfärd).
Jag kommer köra med ett täckt släp med plats för minst en hoj till inkl utrustning.
Returresa söndag eftermiddag.

Första SM-helgen 2015
Vejbystrand-Ängelholm-Helsingborg till Anderstorp den 1 maj 2015 (Tidig avfärd).
Jag kommer köra med ett täckt släp med plats för minst en hoj till inkl utrustning.
Returresa söndag eftermiddag.

Jag är intresserad av att åka med! Fick nyligen besked från jobbet att jag får ledigt den helgen :banana

Men menar du att du tar och åker ner mot HBG och sen E4an upp? Någon speciell anledning till det hållet eller är det inte närmare att ta E6an (förbi Halmstad :tummenupp ) och Nissastigen upp?

Någon speciell anledning till det hållet eller är det inte närmare att ta E6an (förbi Halmstad :tummenupp ) och Nissastigen upp?

Noterat. Zalfus på listan.
En till har meddelat intresse.
Vilket innebär att vi kanske blir tre personer i gammel-Volvon och tre hojar i släpet.
Funkar utmärkt om vi lastar smart. Jag kör ner och hämtar dig i HBG, inga problem, och sedan kör vi upp den väg som är lämpligast att köra i 80... (Jag åker vilken väg som helst, har ingen åsikt i ruttplaneringsfrågan).

Noterat. Zalfus på listan.
En till har meddelat intresse.
Vilket innebär att vi kanske blir tre personer i gammel-Volvon och tre hojar i släpet.
Funkar utmärkt om vi lastar smart. Jag kör ner och hämtar dig i HBG, inga problem, och sedan kör vi upp den väg som är lämpligast att köra i 80... (Jag åker vilken väg som helst, har ingen åsikt i ruttplaneringsfrågan).

Nja, alltså jag bor ju i Halmstad, inte HBG.
Får vi plats så blir ju det kanon! Team Kawa!! :yoparty

Jag tippar på att jag kommer ha en hojplats ledig i bussen till samtliga tävlingar 2015. Jag utgår från stockholm.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT