Samåkning till LMS och Hojplats!

Medin

Pain is temporary glory is forever...
Gick med
23 Jun 2003
Hoj
2019, Triumph Thruxton 1200r
Är det någon i Stockholm som åker kontinuerligt på RR-träningar i Linköping så vi kan samåka?

Söker även plats för min hoj i Stockholm. Är det någon som vill dela med sig så hör av er. Behöver inte vara stor, bara platts för hoj och en trave däck.

mvh
Peter Medin
pe.medin@telia.com
0735-03 60 14

Medin skrev:
Är det någon i Stockholm som åker kontinuerligt på RR-träningar i Linköping så vi kan samåka?

Söker även plats för min hoj i Stockholm. Är det någon som vill dela med sig så hör av er. Behöver inte vara stor, bara platts för hoj och en trave däck.

mvh
Peter Medin
pe.medin@telia.com
0735-03 60 14
Vad ska du i "storstan" att göra, långt till banan blir det oxå :fatta!

LOTTAK skrev:
Vad ska du i "storstan" att göra, långt till banan blir det oxå :fatta!

Jag vet men, va skall man gör när man gillar någon av det andra könet :tuttar som inte bor i samma stad :va

Jag kommer att försöka åka på så många träningar som möjligt.
Då Swedies arbetstider förmodligen inte kommer att passa att åka på tisdagsträningar så ofta så kommer jag förmodligen behöva samåka med någon.

Medin skrev:
Jag vet men, va skall man gör när man gillar någon av det andra könet :tuttar som inte bor i samma stad :va

Här går det fort. Hade inte du sambo i somras? :gnissla
Eller vad det nu var hon sa...

Men menar du att du ska överge det vackra, men aningen vilda, Norrköping, till förmån för Den Där Otäcka staden? :skrämd Äh, då vet jag ju vem jag ska våldgästa om ingen annan kan ta emot mig. :D

Syss skrev:
Här går det fort. Hade inte du sambo i somras? :gnissla
Eller vad det nu var hon sa.....

Jo då, det är samma tjej, bara det att hon fått jobb i STHLM

Medin skrev:
Jo då, det är samma tjej, bara det att hon fått jobb i STHLM

Jaha, trodde du bytt modell. :gnissla

Hm, man får allt vara bra kär - eller toffel ;) - för att flytta upp dit va? ;) Skojade bara. Det blir nog jättebra! :) När försvinner ni då?

Medin skrev:

mvh
Peter Medin
pe.medin@telia.com
0735-03 60 14

Jag åker oxå oftast själv , vilken sida om stan bor du ?

Haakan skrev:
Jag åker oxå oftast själv , vilken sida om stan bor du ?

Södermalm, siargatan 19. Men det är ju altid lugnt att mötas upp någon stans (har för mig att du bor typ E18 norr ut?). Har du tipps om garage i stan med så är det bara att höra av sig :tummenupp

Medin skrev:
Södermalm, siargatan 19. Men det är ju altid lugnt att mötas upp någon stans (har för mig att du bor typ E18 norr ut?). Har du tipps om garage i stan med så är det bara att höra av sig :tummenupp
Kolla med dom som har stora garaget vid Söder mälarstrand, vet inte vilka det är nu förtiden (Larzon kanske vet)

Medin skrev:

Helt rätt E18 norr, Garage platser i Stockholms området brukar vara svårt o dyrt , sånna fall är chansen störst att jag hittar något här ute om det inte är för långt ut från stan , ca en mil utanför tullarna

Haakan skrev:
Helt rätt E18 norr, Garage platser i Stockholms området brukar vara svårt o dyrt , sånna fall är chansen störst att jag hittar något här ute om det inte är för långt ut från stan , ca en mil utanför tullarna

Funkar väll i princip med allt söder om stan, alla banor ligger väll i princip åt det hållet (eller man åker väll där åt nästan)? Fast just nu tar jag vad som helst, bara det är bra pris!

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back