Samåkning till Kinnekulle lör.19/5 ?

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Visste inte riktigt var en sån här tråd skulle ligga :va men nån moderator får väl göra en insats om det är galet...
Jag hade för mig att det fanns en Samåkningstråd förr?:confused:

Skitsamma...jag undrar iaf bara ifall det är nån mer härifrån som ska köra direkt upp till Kinnekulle på lördag morgon?

Jag funderar på det! Vem är det som arangerar? vad kostar det? finns det platser kvar? hur har du tänkt åka upp?

MVH Oskar

Verkar vara dåligt med platser! Om det är någon som ångrat sig köper jag gärna en licensplats!

Ser ut som att jag har fått tag i en plats.

Någon som vill ha en plats på släpet upp?

MVH Oskar

Verkar vara dåligt med platser! Om det är någon som ångrat sig köper jag gärna en licensplats!
Jag vill JÄTTEgärna ha en plats på ett släp till Kinekulle om det går bra. Annars får jag hyra ett eget. Jag skickar ett mail med mitt nummer om du vill ringa för att bestämma när /hur.:)

Jag hänger också gärna på. :tummenupp

Det snackas om ostabilt väder me regn o blåst men vi får se kanske tar Bil istället =P

Jag drar också dit och har en plats över på släp! Men jag drar sannolikt imorrn kväll redan om nån är sugen på lite camping!

\m/ FÖRGÖRAREN

Det snackas om ostabilt väder me regn o blåst men vi får se kanske tar Bil istället =P

Hmm såg det...äh då hoppar jag, åka hoj är ju lixsom grejen. Jag putsar i garaget istället i väntan på bra väder...regnar det alltid så här mkt på västkusten...??? :rolleyes: :D :gnissla

Det skulle ju bli bättre på eftermiddagen så om det inte haglar snöbollar eller om Gudruns morsa drar in så sticker jag imorgon bitti.Skriv nåt här om nån vill haka på annars ses vi kanske där ?!

:hojbusa

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back