Samåkning Gelleråsen 3 aug?

Öhlin

Solen lyser alltid bakom molnen!
Gick med
4 Nov 2005
Hoj
GSXR 600
Hej

Undrar om det är någon som vill samåka alternativt har en plats över till och från Gelleråsen den 3 aug? :)

Undrar oxå om det finns någon plats i en stuga eller liknande för mig natten mellan 2 - 3 aug?

Har inte fått min bokning bekräftad än men jag hoppas på det bästa! :gnissla

Jag kommer att köra upp 2/8. Har inte tidigare kört så långt så jag har dålig koll på hur lång tid det kan tänkas ta för mig. Resan får liksom ingå i resan.

Både Gunsan och Ullis har stugor. Kolla om någon av dem har plats över.

Du kan få låna whitney om du e snäll då har du både uppehälle och en helvetes färd dit inbokad=)
O ja jag har glömt att fråga mor min ang morotts salvan:mad:

Har två platser i stuga vid banan.. så klart du får bo med mig

Hur många är Ullis?
Kan vi kanske avveckla en av stugorna?

Jepp som det ser ut idag kommer jag att köra Zorro dit... hoppas på släpplats hem... men inget är hugget i sten

/M

Hej flickor!

Jag hade bokat en 2 bäddars till mej & Kakan en bit från området. Hade det funnits två platser i stugan på området för oss både så hade vi gärna tryckt in oss där. Men ni är tre st nu då, så då kör vi på den stuga vi bokat. Vi kommer också att köra både fre & lörd, så det är alltså två nätter vi stannar.

Jag lastar min hoj med Yasha & åker bil ner, men åker hem på hojen på lördag efter avslutad körning. Kakan kommer att köra ner på torsdagkväll om det är någon som vill samåka med henne.

// Ullis

Tack för alla erbjudanden!:D

Då sovar jag gärna i trebäddsstuga med dig Gunsan och vem det nu var mer om det är ok.

Vad det gäller transporten så kanske jag kan låna ett släp och då får du åka med mig Gunsan men annars så hör jag av mig gällande Whitney! Linden kan du pm:a ditt nummer så hör jag av mig hur det blir!!:tummenupp

//L

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...