Saknar dig Danny

VaRvStopPEt

Ny medlem
Gick med
9 Jan 2006
Hoj
Drz 400sm 07
Har nu gått en månad sen du försvann från oss DannY.
Trodde det skulle bli lite lättare efter begrvningen men det blev nästan lite värre.

Än är det inget som är kul att göra, blir aldrig mer som det va. Kommer ta tid att komma över dig Daniel.
Kommer att skriva nåt mer passande här senare...

Här är en liten minnesfilm som gjorts av dina sambos :)
www.jkay.se/minneslunden/Danny1.mpg
Syns nästan att han älskade gummirök.

Last edited:
Mycket bra gjord film där DannY verkar vara i sitt esse.

VIF

/Tom

Satt och tittade på den innan jag la upp den och det gick kalla kårar längs ryggen. Nu kände jag inte DannY eller känner dig...men ni verkar ha haft OTROLIGT kul ihop!

Beklagar verkligen..... :pannkyss

Nu gäller det för er efterlevande att göra det bästa av situationen och låta DannY få se att ni har minnet av honom kvar. Det är det enda sättet för dom bortgångna att KUNNA leva vidare hos oss...minnet.

Kör försiktigt och ta vara på er!

/J

Det här med att köra lugnt hjälper ju inte alltid. Inget att hålla undan att Danny lekte en hel del och va dukitig som fan på det.
Men när väl olyckan hände så va det ingen lek och under gällande hastighet (ca 80 på 90 väg).

Fick vobbel av någon anledning och kom ut emot vägräcket på högersidan av vägen. Va en massa otur med i den olyckan.

Vet att man inte ska tänka OM, men va faaan.

1# Han hade redan passerat ca 230 av 250 meter av räcket.

2# Antagligen så slogs handbromsen till när han gick i räcket, för vittnen såg honom slå en "kullerbytta" över styret. Varför åkte han bara inte över räcket och rullade ut i diket?? Nej i stället så ramlar han över hojen och in bland "benen" på räcket.

3# Han tappade hjälmen när han slog i räcket. (Den va ordentligt knäppt)

4# Varför körde han inte fortare?? Då hade han missat räcket. Kanske omkommit ändå.

Som sagt, finns bara OTUR olyckan igenom.

Beklagar verkligen bortgången av Danny. Verkligen en fin film!
Mvh // Fredrik N

Mycket fin film ..

Så skall kamrater hedras..

Tänk även på att säga till de som lever att ni tycker om dem

ja det var en fin film ! när man ser den så blir man påmind om hur roligt det är men hojkörning men ochså hur jävla farligt det är med,
kände inte killen men det skulle lika gärna kunna vara min kompis !

RIP

Marcus

fy fan vilka rysningar....
kände inte killen, inte på nåt sätt ens hört om han men när man ser en sån film så får jag såna jävla rysningar..... han blev 24 år...... fyfan.....
tycker det är ofattbart tragiskt :(
inte för jag kör sporthoj eller "snabt" men är olyckan framme så..... jag fick genast tankar på mina barn och fru som jag lever för, hoppas bara alla kör med skydd och hjärna så minimeras olyckorna.
har sett olyckor pga bilister som missuppfattar och handlar fel i situationen så olyckan inträffar så fan man måste verkligen tänka på sig själv när man kkör mc .
när man hör om dödsolyckor gällande mc så får jag tankar på hur mycket mc livet är värt men det är ju en sån underbar känsla att köra mc, det är frihet.

RIP

Riktigt fin film.

Det är minnen man får leva på helt enkelt, och ni verkar ha fått en hel del fina minnen ihop.

Ta hand om er alla där ute....

Sov Gott DannY

vad säger man..? Skickar ett par tankar till vänner och familj. Alltid lika förjävligt när sånthär händer.
Fin film. Ta hand om er...

jag vet hur det e å förlora en bra vän .
det enda rådet jag kan ge dig e å minnas honom å dom fina stunderna ni hade å försök bevara hans tankar å minnen .

jag fick lite tårar i halsen när jag såg filmen än finns det bra vänner här i världen :tummenupp

Riktigt hemskt detta. Det känns så "nära" på något sätt när man ser en så fin minnesfilm om honom också. Han verkade vara en riktigt fin kille som ni kunde ha mycket kul med.

Otroligt fin film! Obegripligt att killen inte lever längre. Sov gott DannY.

Var rädda om er därute, fasiken, livet är så skört!

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!