Gixxer Rolle
Värst i klubben
Sabaton har gjort en låt om oss i Tchad, dom är helt suveräna
http://www.youtube.com/watch?v=ZNnEkQYFnUY

http://www.youtube.com/watch?v=ZNnEkQYFnUY
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förvisso är jag makalöst okunnig vad gäller soldater, men varför skicka ett amfibieförband till ett land utan kust?
Förvisso är jag makalöst okunnig vad gäller soldater, men varför skicka ett amfibieförband till ett land utan kust?
För att förmågan utöver vanlig strid är amfibiestrid. Annars är det vanliga soldater.
(Ja, jag vet att jag får på tafsen av Amf nu...)
Dom ser ut att ha det bra på den statsfinansierade solresan/safaritrippen
Japp! Tack staten för sol och värme samt den underbara maten![]()
Skalbaggsmos och dynga?
Men säg istället vad en amfibieförband gör på en savann.
Skalbaggsmos och dynga?
Men säg istället vad en amfibieförband gör på en savann.
Vi löser uppgifter likväll som något annat förband.
Navigeringen är precis som på sjön, med hjälp av GPS då det är dåligt med punkter i terrängen för att orientera med karta dvs detta borde göra att detta passar oss bättre än andra![]()
Även fast vi är ett amfibieförband så kan vi inte gå på vatten när vi löser en uppgift men här kan vi gå på marken vilket gör att det är lättare för oss, så vad är problemet med att vi är i Tchad?
Haha exakt som deras gamla låt Panzar Batalion!Bara väldigt lite ändring i texten! Men oavsett, grymt av Sabaton som för övrigt är grymmast!
![]()
På tal om Sabaton.. Det enda som egentligen gör dem riktigt bra är att Jocke är en så dålig sångare. Det finns ju tusentals powermetal-band som låterprecis som Sabaton, men inget av alla dessa band har en så utmärkande dålig sångare som Sabaton. Och det är just DET som gör Sabaton så bra.
På tal om Sabaton.. Det enda som egentligen gör dem riktigt bra är att Jocke är en så dålig sångare. Det finns ju tusentals powermetal-band som låterprecis som Sabaton, men inget av alla dessa band har en så utmärkande dålig sångare som Sabaton. Och det är just DET som gör Sabaton så bra.
På tal om Sabaton... Det enda som egentligen gör dem riktigt bra är att Jocke är en så dålig sångare. Det finns ju tusentals powermetal-band som låter precis som Sabaton, men inget av alla dessa band har en så utmärkande dålig sångare som Sabaton. Och det är just DET som gör Sabaton så bra.
En av de få band jag verkligen fastnar för alla låtar! Och nästan de enda bandet som klarar av att spela live där man slipper upptäcka att sångaren låter som Britney Spears eller något liknande fasansfullt!![]()
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |