saab intercooler sökes

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Min norska polare kjell svorkmo behöver en ny intercooler till sin yamaha fj funnybike
den är tidigare byggd med ett saab 900 modell 80tal intercooler ellement
är det nån som har ett sånt liggandes i bra skick

Peter

jag har en

andersson turbo skrev:
Min norska polare kjell svorkmo behöver en ny intercooler till sin yamaha fj funnybike

Peter

kan dock inte svara på skicket men det kan kontrolleras i helgen .. om det räcker ..
den sitter på en 900 t16 tidigt åttiotal .. kan ta med den till mässan om det är av intresse

Nä Norrköping, fy va långt bort. :rolleyes: För 400:- ingår leverans ända in i garaget! Är du hemma ikväll?

/Mange

hur skall intercoolern var byggd? Storlek? Var skall anslutningarna sitta? Har en orginal IC från en Eclipse GST -97 som kanske kan passa ett hojbygge?

Spondon skrev:
Nä Norrköping, fy va långt bort. :rolleyes: För 400:- ingår leverans ända in i garaget! Är du hemma ikväll?

/Mange

Vart har du köpt spondon hojen
Är det möjligen Mange Kranz gammla hoj

Peter

GST Spyder skrev:
hur skall intercoolern var byggd? Storlek? Var skall anslutningarna sitta? Har en orginal IC från en Eclipse GST -97 som kanske kan passa ett hojbygge?

Just för detta objekt så är det bara saabkylaren som passar då den sitter vattendränkt i plenumet

Men jag ser att du bor i väsby så åk gärna förbi nån gång så kan jag kasta ett öga på den
Alltid bra att veta om det finns nåt användbart på nära håll när objekten dyker upp

Peter

andersson turbo skrev:
Vart har du köpt spondon hojen
Är det möjligen Mange Kranz gammla hoj

Peter

Eller så hittade jag några gamla kort och blev nostalgisk... Bra med scanner vetu! Och nej, jag har inte köpt tillbaks min gamla hoj! :hihi

/Vresing

GST Spyder skrev:
vad äre för mått på en sån? och hur är anslutningarna? Finns det några pygmekylare ic från någon bil? saabs mått ex?

Per r1 skrev:
kan dock inte svara på skicket men det kan kontrolleras i helgen .. om det räcker ..
den sitter på en 900 t16 tidigt åttiotal .. kan ta med den till mässan om det är av intresse

Hej per jag har fått tag på en kylare på närmre håll men tack ändå

andersson turbo skrev:

Peter
Tjena,lärde känna killen som svetsar intercoolers på mc-express.Har hans tel.nr om de e intressant,

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT