Söndagskörning Norrsidan (UV-Vaxholm) 27/6

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Jag ska ut och åka med tjejen som passagerare imorgon söndag från upplands väsby. Tempot för mig blir så bra som det går med en passagerare. Tänkte mig Samling Upplans Väsby McDonalds kl 13.00.
Om det är några som vill följa med så är det bara hojta till i tråden eller komma dit.

//Tig3r

Inte helt omöjligt att man dyker upp... Men ungefär vilket tempo är det vi snackar om?

Ja så att min passagerare sitter kvar på bönpallen och läser bön nr 482 ;):Bugar

Hm.. Ok låter som det kan gå riktigt undan imorn.... Men jag kommer förmodligen vara där tror jag och är jag inte det så ligger jag väl kvar i bingen och grisar som vanligt! :tummenupp

Såja grappar och tjejer;) Fint väder ute över stockholms län. Hoppas vi blir ett par stycken som kör en skön runda på denna fina sommriga söndag:)

Jag lär också va där lite tidigare och njuta lite av solen och snacka lite skit med det tidiga folket ;) Kör försiktigt på vägen dit. Kan tydligen va kontroller på vägarna

Roligt att det var så många som ville vara med idag! Och tackar för en grymt rolig och lång körning;) skönt gäng också. Credz till dig på er6an. Du pressade väldigt bra med den:banana

Tack allihopa för en mycket trevlig dag med massor av kurvor (och ett litet dike man kunde gena igenom)

Men kära TEDMAN, ALDRIG mer den där hemska vägen vid Rumsättra!!!

Ni med kulor måste ju haft dom i öronen efter den färden??

Tack allihopa för en mycket trevlig dag med massor av kurvor (och ett litet dike man kunde gena igenom)

Men kära TEDMAN, ALDRIG mer den där hemska vägen vid Rumsättra!!!

Ni med kulor måste ju haft dom i öronen efter den färden??

Hahaha :P nej men därimot fick jag nog parkinson eller nått efter den rutten:p Samma här asså. ALDRIG mer. Hela tiden på den vägen så undrade jag bara när den skulle ta slut :p:brinnerup

Va stingsliga ni va då!!:-p
Nä jag håller med, den var riktigt dålig! Men om man inte provar så får man inget veta!:D

Tack för en riktigt trevlig tur idag! Var första gången jag körde först, hoppas det var till belåtenhet även med den usla vägen!:D
Nästa gång kommer den inte med på repertoiren!

Tack för en mycket trevligt tur! Många trevliga kurviga mil!
Tedman, du är ursäktad för den usla vägen, resterande var kanon:tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...