Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nop , men jag kan ju hojta till i april/maj när det börjar bli varmt igen![]()
Kan tänka mig en söndags tur. Plats?
Då piper du väl att det regnar eller ligger grus på vägen???? Så gör du så ända fram tills d är över 20grader, sen e det för varmt o äckligt o köra. Sen när det e under 20grader då kan man ju inte köra för då fryser man.![]()
så ta det lugnt i kylan !
Ja det sammanfattar det rätt bra
värme har jag ifs inga problem med men under 15 grader är det inte kul längre, har kört så många år nu så jag nöjer mig med kvalitativ hoj åka, att ligga och åka på kalla vägar med kalla däck är inget som jag går igång på, där till ska man räkna in att det kostar 2000kr/mån att ha cyklen försäkrad.
körde till jobb in i mitten av oktober för jag hade en lucka på 2 v som jag var utan bil, hade fler "moments" under de 2 veckorna än jag hade under hela sessongen. var av ett var ett 2 hjuls släpp i lomma-rundellen där jag landade på knät men lyckades trycka upp hojen igen . ( hur detta gick till har jag inte en aning om men lyckades ta mig ur rundelen liggandes över tanken, hade en jävla tur att bilisten som låg i körfältet utanför var vaken nog att bromsa och hålla sig bakom)
så ta det lungt i kylan !
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär