Söndagsgazz 19 okt

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Vill du ut och gazza lite om det blir hyfsat fint väder på söndag?

Samling: Statoil, Staffanstorp

När: Avfärd kl. 12:30 (så att ni som festat på lördagskvällen har hunnit vakna till liv.)

Vem: ALLA! Gamla RR, Nya RR, Alla SH & alla andra.

Hastighet: Tokfort ibland. Lagom resten av tiden.

Varför: Kan vara sista fina helgen i år.

Hur länge: 2-4 timmar, eller tills vi fryser ihjäl. Typ.

Hur: Svänga, gazza & kanske stunta (vilket alla ni andra kan göra om ni vill, utom Palle71, för han vet inte hur man gör.)

Fika: Ja! (Jag har dock ingen aning om var och blir vi fler än hundra stycken kan det ju bli lite krångligt att välja ett ställe som kan ta emot alla.)

Om någon vet en bra runda och vill leda körningen får den personen mer än gärna göra det. Om ingen annan vill så kan i "värsta" fall jag göra det. Då blir det nog en runda upp mot Stenestad, Klippan och norrut.

Skriv gärna upp er med namn, så vet jag om jag blir helt ensam eller inte. Är det bara jag som ska köra behöver jag ju knappast köra ut till Staffanstorp först.

1. Palle71
2.
3.
4.
5.
osv

Det kan ju va lockande, om det är okej väder.
Idag blir det bannemej ingen körning. :död

Låter klart lockande, som swish säger idag var det ju pissväder.. men är det skaplig imorgon kommer nog jag och ev några fler:yoparty

Bara att hoppas vädret rättar till sig tills det är dags, för är det imorgon som det är idag bäddar jag ner mig i sängen med en bra bok istället. :)

klart du ska med
körning med lite lek om man har tur:yoparty

ja vill oxå... men de jäklarna ute hos jonte ska inte börja mecka me min hoj förren torsdag...

tycker de e' lite tråkigt att den ska hamna sist i prioritet när de e'¨garantijobb... vill ju ha hojen ju...

ja vill oxå... men de jäklarna ute hos jonte ska inte börja mecka me min hoj förren torsdag...

tycker de e' lite tråkigt att den ska hamna sist i prioritet när de e'¨garantijobb... vill ju ha hojen ju...

tycker det är satans dåligt:gnissla
har man köpt den ny ska det prioriteras högst
satanspisshandlare

hur blir det nu idag, hur e vädret på det hållet?
här i klippan skiner solen men blåser som satan och blöta vägar

Det är väl inget att vela om?
Det blåser en del, men det är torra vägar här!
Sluta larva er nu! :)

de e klart ja e på ja ville bara berätta hur vägarna mva här för de va snack om att köra hitåt :s ja kommer :D

de e klart ja e på ja ville bara berätta hur vägarna mva här för de va snack om att köra hitåt :s ja kommer :D

Det är mest bara jag som snackar om det, eftersom jag inte känner till så många kul vägar här nere, men vet en del trevliga vägar där uppe. Men det är ju en bit dit och sedan ska man ju hem också, så förra gången verkade ingen speciellt sugen på det. Blev en annan runda istället, som var riktigt bra den också!

Japp jag kommer

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...