Söndag Till Sulas

*CASHMAN*

Ceterum censeo Sandviken esse delendam
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
SUZUKI RM250 -91
:fakta I morgon ser det ut att bli lite bättre väder och Sulas har upp till 50% på krejjerna i putiken! Jag & Triumphmikke tänkte bränna dit via småvägarna. Samling på stationen vid 11.30-11.45!

Ikväll blir det dock :öl

Hej hopp!

ps. enbart Funatic pollar, han är lite känslig för grupptrycket tror jag :D ds.

ta det lugnt

ta det lite lugnt så du inte ser lika blek och darrig ut som förra lördagen när vi skulle hoja.
:squid

Vilken väg hade ni tänkt ta??? Man kanske hade kunnat möta upp på vägen om jag inte drar till Mantorp!!!

Lasse

=p

grupptryck rockar! :D

Ordet demokrati kommer från grekiskan. För 2450 år sedan hade den grekiska stadsstaten Aten under en kortare period något som atenarna kallade demos kratein, som betydde folket härskar, alltså demokrati.

Akropolis och Parthenontemplet i Aten. Nära templet på kullen Pnyx samlades folkförsamlingen för viktigare beslut.
Atens fria män (inga kvinnor eller slavar fick vara med) samlades till stormöten där man diskuterade och beslutade om viktiga saker som skatter, krig och fred. Där bestämdes också vem som skulle utföra olika uppdrag.

Det dröjde sedan ända fram till 1700-talet innan de demokratiska idéerna på nytt fick fotfäste i Europa. I dag är över hundra stater demokratiskt styrda i hela världen.

:D :bow :tummenupp :hej

Last edited:
Re: =p

Min gode vän Funatic! Du upphör aldrig att förvåna!

YOU ROCK!!! :rock

Funatic skrev:
grupptryck rockar! :D

Ordet demokrati kommer från grekiskan. För 2450 år sedan hade den grekiska stadsstaten Aten under en kortare period något som atenarna kallade demos kratein, som betydde folket härskar, alltså demokrati.

Akropolis och Parthenontemplet i Aten. Nära templet på kullen Pnyx samlades folkförsamlingen för viktigare beslut.
Atens fria män (inga kvinnor eller slavar fick vara med) samlades till stormöten där man diskuterade och beslutade om viktiga saker som skatter, krig och fred. Där bestämdes också vem som skulle utföra olika uppdrag.

Det dröjde sedan ända fram till 1700-talet innan de demokratiska idéerna på nytt fick fotfäste i Europa. I dag är över hundra stater demokratiskt styrda i hela världen.

:D :bow :tummenupp :hej

Via husvagnarna...

skitskrajmc skrev:
Vilken väg hade ni tänkt ta??? Man kanske hade kunnat möta upp på vägen om jag inte drar till Mantorp!!!

Lasse

Vi kommer att ta oss från V-ås via Bredsdal till där dom säljer husvagnar norr om Enk. Därefter blir det småvägarna ända fram till 55:an. Kul om fler slöt upp!

:bow :bow :bow

PS TILL LILLIS! Klart du ska med! Det är ju hyfsad åkning dit! Väl mött i morgon fm! DS

Last edited:
Jag hänger nog på, dom har lovat fint väder imorgon så lite mc-åkning är ju inte fel. Kanske finns möjlighet att åka vidare och käka sedan.

aRWe skrev:
Jag hänger nog på, dom har lovat fint väder imorgon så lite mc-åkning är ju inte fel. Kanske finns möjlighet att åka vidare och käka sedan.

KLART DET GÖR, VI MÅSTE VÄL ÄTA UPP OSS INFÖR VINTERN!!!

Klart man måste passa på att åka lite innan man packar in ladyn för vintern.

Funatic skrev:
Sorry att jag inte dök upp. Förmodligen mest bakis i hela världen...
Tack i alla fall för en trevlig kvall alla som var där!

Nä du käre vän! Det var nog jag! :sjuk

En sån pajlot vill inte jag åka med, han satt ju å sov emmellanåt.... kul med en liten tur! lite kallt dock!

Starkt jobbar alla som ställde upp trots väder!!
Kämpade med cashman så att han inte skulle somna,
bromsade o gasade så att han inte kunde slappna av...:-)
Men nästa gng får du stanna hemma om du inte kan stå rakt
upp utan att vingla....
/Micke

Kallt???

Vad då kallt, fingrarna lossnade knappt från styret.
men vad gör man inte för kompisarna. :squid

man skulle ha behövt en "värmare" hemma så man hade tinat upp ordentligt.
Ha

... faan, jag hade *velat* haka på om jag *kunnat*...

Det börjar rycka satan perkele i högerhanden nu... snart kommer vintern och räddar mig....

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show