Sökes: 'styrväska'

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
hallo.

har en honda cbr 600rr '08 och undrar om det finns någon sorts väska som på bilderna?

monterade kraschkåpor nyligen vilket innebär att jag inte kan utnyttja 'bönpallen' för att ha mobilen där etc etc och vill heller inte ha en midjeväska på mig. helst.

tacksam för förslag och om någon vet var få tag på en 'styrväska'.

Bifogat

• IMG_0594.jpg
    IMG_0594.jpg
    238.8 KB · Visningar: 171
  • IMG_0596.jpg
    IMG_0596.jpg
    240.2 KB · Visningar: 155
Är inte det där typ hojvärldens motsvarighet till en bögslunga? :D

Bifogat

• bslunga.jpg
    bslunga.jpg
    1.7 KB · Visningar: 497
Är inte det där typ hojvärldens motsvarighet till en bögslunga? :D

Lite så är det onekligen, men fasen så praktiskt, om man kan lita på att skiten sitter kvar, och inte repar helvIt. På 1098an överlever ingen telefon i världen i kutsen, och man har ogärna saker på sig i skinnstället, vore inte fel att ha något vettigt ställe för telefon och annan skit..

Lite så är det onekligen, men fasen så praktiskt, om man kan lita på att skiten sitter kvar, och inte repar helvIt. På 1098an överlever ingen telefon i världen i kutsen, och man har ogärna saker på sig i skinnstället, vore inte fel att ha något vettigt ställe för telefon och annan skit..

Vet att det kan va dåligt att ha mobilen på sig vid krasch samtidigt så vill man ju gärna inte behöva krypa till hojen om man inte blir hittad... Kraschade nämligen igår och jag kände att jag inte vågade röra på mig mer än nödvändigt.. Dock så stanna en vänlig själ strax efter avåkningen..

Men vad vet jag kanske kan bli större skador än vad det är värt de..

Vet att det kan va dåligt att ha mobilen på sig vid krasch samtidigt så vill man ju gärna inte behöva krypa till hojen om man inte blir hittad... Kraschade nämligen igår och jag kände att jag inte vågade röra på mig mer än nödvändigt.. Dock så stanna en vänlig själ strax efter avåkningen..

Men vad vet jag kanske kan bli större skador än vad det är värt de..

Det är ju inte bara mobilen, nycklar är direkt obra att ha på sig med...jag har gärna så lite skit som möjligt i innerfickan på stället.

Last edited:
det är svårt att få den att sitta ordentligt trots att FZ1:ans styre har ett sånt där platt "lock" mellan risers:en. Man ska alltså dra jättelånga kardborreband genom några öglor, spänna och ändå känns det som att den kommer att snurra eller iaf den sitter inte "som berget". Jag tänker mest på styrutslaget, men också på betraktningsvinkel på telefonen.

Det känns som att jag hade löst fästanordningen med en platt botten, med två gummiremmar eller klämmor till styret. Det känns som italienarna har jobbat mer på att det ska se snyggt ut än på funktionen.

Last edited:
Hur mycket utrymme behöver du ??

shampoo + balsam eller var ;) härföön ???

Ev fixa en liten box till dina hem nycklar fäst dessa i dina kåpor på in sidan.

Du får ev fixa en liten mc knippa med det du behöver till då du kör mc :tummenupp

//Robin

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...