Sökes: Handledare i Upplands Väsby

arrto

Ny medlem
Gick med
4 May 2004
Hoj
KTM DUKE 2
Hallå!

Har precis gått och köpt mig en hoj för at nu äntligen ta det efterlängtade MC-kortet. Dock så har mitt sista hopp för en privat handledare hoppat av :(

Undrar nu om någon vänlig själ här inte har lust att köra lite med mig. Har haft körkort för bil i ca 5 år så trafikregler är inte någe problem. det det handlar om är egentligen hur man "kör" med mc i trafik.

SJälvklart pröjsar jag din bensin under den tiden vi kör och om så önskas en lite summa pengar som tack för hjälpen :) (körskolor är så förbannat dyra, så jag hoppas att du är billigare)

Bor i upplands väsby på herrgårdsvägen, 23 bast, har en honda dominator.

Ring mig gärna, 070-4052525, eller skicka ett pm om intresse finns.

Ha d!

Artur

brukar underlätta om man är snygg brud och singel +flörtvänlig :tuttar :tungan

Jag hade ställt upp men har inte haft kortet i 5 år ännu :rolleyes: Lycka till :)

Hade gärna ställt upp men har tyvärr inte haft körkortet i fem år än.

Hoppas du hittar någon att köra med!

/M

arrto skrev:
jag med... man blir ju galen när hojen bara står där :huvet

En sak som funkade för mig var att bjuda på käk efter varje övningstillfälle.. Skänk en hundring och en middag.. då blir de glada.. de får köra hoj(om än väldigt lagligt), får mat i magen,och slipper disken! :tummenupp

Däremot är tipset att du klarar av all kryprköning på ettans växel på egen hand på någon dold parkering.. tråkigt som fan att se någon köra "stopplikt" och krypkörning..

Edit 2: nu är det bråttomt som fan att få igång porjektorn för fotbollen! lycka till!

HEJA SVERIGE!

korvgubbe skrev:
En sak som funkade för mig var att bjuda på käk efter varje övningstillfälle.. Skänk en hundring och en middag.. då blir de glada.. de får köra hoj(om än väldigt lagligt), får mat i magen,och slipper disken! :tummenupp

Däremot är tipset att du klarar av all kryprköning på ettans växel på egen hand på någon dold parkering.. tråkigt som fan att se någon köra "stopplikt" och krypkörning..

Edit 2: nu är det bråttomt som fan att få igång porjektorn för fotbollen! lycka till!

HEJA SVERIGE!

krypköringen är redan avklarad... var ute och övade lite idag :)
och självklart kan man bjuda på käk! typ donken på svea eller nåt :banana

5-0!!!

kom igen nu! allt du behöver göra är att ringa mig när du ska ut på en tur så följer jag med. Övar konbana, garagevändning och krypkörning själv.

snälla, behöver öva lite trafik körning.

Hade ställt upp om jag inte nu hade lilla Leja 3 månader att ta hand om.

Kanske kan jag hinna med någon gång men kan inte lova.

/Liwa1

Liwa1 skrev:
Hade ställt upp om jag inte nu hade lilla Leja 3 månader att ta hand om.

Kanske kan jag hinna med någon gång men kan inte lova.

/Liwa1

en gång är bättre än ingen :) fast om det blir aktuellt så måste man väl fixa papper mm...

du kan väl slå mig en signal om det blir aktuellt?

börjar ge upp hoppet om ett mc-kort iår nu :(

ingen som kan tänka sig ha med en övningskörare när de är ute och kör?

Man får väl skjutsa sin handledare eller har dom ändrat på det oxå?
Har du ingen pappa eller nåt med sånt där körkort från Krita-åldern där alla berhörigheter ingick? Eller nån snäll granne, arbetskamrat eller nåt som kan ställa upp som pallponke mot ett mål mat,en gammal kärring funkar ju oxå bara du får brumma lite :)

/Nitrous

arrto skrev:
Hallå!

Har precis gått och köpt mig en hoj för at nu äntligen ta det efterlängtade MC-kortet. Dock så har mitt sista hopp för en privat handledare hoppat av :(

Undrar nu om någon vänlig själ här inte har lust att köra lite med mig. Har haft körkort för bil i ca 5 år så trafikregler är inte någe problem. det det handlar om är egentligen hur man "kör" med mc i trafik.

SJälvklart pröjsar jag din bensin under den tiden vi kör och om så önskas en lite summa pengar som tack för hjälpen :) (körskolor är så förbannat dyra, så jag hoppas att du är billigare)

Bor i upplands väsby på herrgårdsvägen, 23 bast, har en honda dominator.

Ring mig gärna, 070-4052525, eller skicka ett pm om intresse finns.

Ha d!

Artur

Men har du tagit sinnena till fånga och skaffat hoj? :)
Ska kolla om det finns någon som kan förbarma sig över dig i ghettot.

Hur gick det med a3'an då?

// Matte

korvgubbe skrev:
HEJA SVERIGE!

Grr, den där hundringen såg jag aldrig röken av... :mad:
...tur att det var goda middagar iaf! :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT