Sökes: Frigolitchips

TSRD

Forza Italia
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
Ducati M900 CR Sp, Ducati Multistrada 1000DS -04
Hej,

Är det någon som har kontakter, typ, som kan hjälpa till med att skaka fram packningsmaterial i hyffsat stor mängd. Jag är ute efter sånadäringa "frigolitchips", som ser ut som chips/stjärnor/krokar whatever.

Jag vill kunna plocka upp dem i Stockholmsområdet, och jag har tyvärr en högst begränsad budget. Så jag välkomnar sponsring för den goda sakens skull.

Ju mer frigolitmaterial desto bättre.

För att ge en liten vink om ändamålet... Om man säger så här, chefen är borta under Sportlovet, och glömde låsa dörren in till sitt kontor :hihi

PM:a om du har några lösningar/förslag

Mvh,

/Tobbe

TSRD skrev:
Hej,

Är det någon som har kontakter, typ, som kan hjälpa till med att skaka fram packningsmaterial i hyffsat stor mängd. Jag är ute efter sånadäringa "frigolitchips", som ser ut som chips/stjärnor/krokar whatever.

Jag vill kunna plocka upp dem i Stockholmsområdet, och jag har tyvärr en högst begränsad budget. Så jag välkomnar sponsring för den goda sakens skull.

För att ge en liten vink om ändamålet... Om man säger så här, chefen är borta under Sportlovet, och glömde låsa dörren in till sitt kontor :hihi

Mvh,

/Tobbe

hahaha! :lol

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig men en bild på resultatet är ju ett måste. :tummenupp

TSRD skrev:
Hej,

Mvh,

/Tobbe

Ring runt till olika lager de brukar ha och är glada att bli av med det.. jag kollade vårt lager men de hade kastat de som var över.. men det är mitt tips kolla runt olika lager där skall du nog finna det du söker :tummenupp
och du måste ta ett foto vill se bild bevis :banana

Gö något annat kul, Byt plats på pärmar, möblera om, släpp in vandrande pinnar vetja, när han kommer tillbaka är det 40 st där inne, dom nuppar med sig själv. :tummenupp

Jag serverade mina polare såna där framför en film en gång.

Totalt misslyckat.

De bad mig hämta grillkrydda och åt upp dem...

*/ ?>
Nyheter
MC-Mässan närmar sig!

På årets stora motorcykelmä...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

Back