Söker sovplats mässdagarna

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Vi tänkte åka upp och gå på mc-mässan, kommer upp Fredag kväll och åker hem Söndag förmiddag, vi är 4 snälla gossar (3 av oss kör RR + 1 wannabe) som tar med egna tältsängar och sovsäckar, men vi behöver nån form av tak över huvudet.

Om ni har sovplatser så skicka pm/mail eller posta här.

mikaelsundgren@hotmail.com
:)

kolla hotell genom ica-kortet, dom hade skitbilliga erbjudanden på scandic tror jag det var...

Last edited:
Jag har bara 36Kvm
Dessuttom bor jag i Vallentuna. :rolleyes:

Men skiter det sig ordentligt så e det klart man ställer upp :tummenupp

GSXR1100R skrev:
Vi tänkte åka upp och gå på mc-mässan, kommer upp Fredag kväll och åker hem Söndag förmiddag, vi är 4 snälla gossar (3 av oss kör RR + 1 wannabe) som tar med egna tältsängar och sovsäckar, men vi behöver nån form av tak över huvudet.

Om ni har sovplatser så skicka pm/mail eller posta här.

mikaelsundgren@hotmail.com
:)

Det finns alltid Formel 1 hotellen kostar väll runt 300 kr natten elr något kolla upp det. Vet dock ej var det ligger :va

Alex.J skrev:
Det finns alltid Formel 1 hotellen kostar väll runt 300 kr natten elr något kolla upp det. Vet dock ej var det ligger :va

Ligger ett formel 1 hotell vid hägersten precis nära dirtbike och mcdonkan :tummenupp
Inte så farligt lång från älvsjö om man har bil

Sjysst att be om hjälp av sporthojsbröder/systar och få tips om hotel och ett pundartorg.....

Jag måste spara plats ifall Åsa #69 ringer. :kär
Svårt att få till den där romantiska stämningen om det ligger 4 snubbar och fiser i vardagsrummet :gnissla

Klart, krisar det på riktigt så kan jag vara hygglo och släppa in er i källaren, 1 i mitt förråd och 3 i cykelrummet :tummenupp

Ett annat bra o billigt tips om man tycker hotell är för dyrt är att köpa ett sådant där helg-turistkort på SL. Nattbussen går runt runt hela natten lång, varmt och mysigt och om man vill så får man se lite turistfällor såsom Sergelstorg pinnen, Åhlénshuset etc etc 30-35 ggr :)

Caffe skrev:
Ett annat bra o billigt tips om man tycker hotell är för dyrt är att köpa ett sådant där helg-turistkort på SL. Nattbussen går runt runt hela natten lång, varmt och mysigt och om man vill så får man se lite turistfällor såsom Sergelstorg pinnen, Åhlénshuset etc etc 30-35 ggr :)

Om man har vänner som dig behöver man inga ovänner.

nått vandrar hem kanske? kostar inte många kronor per natt, om man nu inte är kräsen

af chapman är det ända jag känner till, vet dock inte om det ligger nära mässan :va
Duger om man är piss trött, man knappt annars :D

soppatorsken skrev:
Om man har vänner som dig behöver man inga ovänner.

Tack för den passningen :mad:

Som tack så ska jag tipsa om att Torsken har två sköna soffor, stor tv med alla kabelkanaler, massor av bira i kylen och ett välfyllt barskåp som han aldrig orkar tömma själv. Xbox och PS2 med massor av tillbehör, dator med snabbt internet, 1 stor toa med bubbelbad och 1 mindre med bara dusch. Sen finns det ganska gott om fritt utrymme för de 2 som inte var snabba och tog någon av gästsängarna utan fick nöja sig med tältsängen.
Jag har glömt hälften nu men ni får nog svårt att hitta bättre.

PM,a för adress och tel# till grabbhalvan :tummenupp

Höll på att missa att skriva ner att han har en snygg flickvän som är högst förstående och förlåtande mot alkoholpåverkade snubbar i apstadiet... :hihi

EDIT: Lite taskigt mot er övriga i landet och reservera för Micke & Co även om de nu är trevligt folk.
Så PM,a på gott folk så kör vi (ni) först till kvarn :tummenupp

Last edited:
Jag har ett "garage" i en kontorsdel i en industrifastighet 10 min från mässan...varmt i skönt... F1 hotell ligger nära Telefonplan, 10min från mässan....man svänger av vid Västberga om man kommer från söder på E20... typ

//Henrik

Formel 1 ligger i västberga, vilket är väldigt nära mässan vi snackar 5-10 min max

Alex.J skrev:

marcus nilsson skrev:
Formel 1 ligger i västberga, vilket är väldigt nära mässan vi snackar 5-10 min max

Och ni tror inte att F1 är relativt fullbokat, just med tanke på att det ligger ett tändstiftskast ifrån mässan ?

Tom skrev:
Och ni tror inte att F1 är relativt fullbokat, just med tanke på att det ligger ett tändstiftskast ifrån mässan ?
Ja exakt, hade jag velat haft hotell så skulle jag skrivit det, men alla hotell verkar vara fullbokade.

(ganska roligt med plattan dock) :D

Hilfe

Är det ett symptom på bostadsbristen i stockholm att man inte ens lånar ut vardagsrumsgolv till sjysst folk? :va
Jag hade gärna erbjudit plats i U-a, men päronen kommer på besök den helgen så vi blir ändå 5 pers och en schäfer i en 2:a..

Annars får ni slå upp ett läger utanför som de brukar göra på de stora biopremiärerna.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park