Söker regnummer på motarder

• Thread starter Thread starter RND
  • Start date Start date

RND

Blygsam
Gick med
12 Jun 2005
Hoj
ZX7R -98
Halloj Grabbs och Girls !

Går i motardköpartankar, har åkt sporthoj och fighter ett par säsonger nu och är lite sugen på byte, då främst KTM 625,640 och 660 som alla andra. Startknapp är ju mysigt men kick skrämmer mig inte precis i alla fall.

Till min fråga, före köp av en sådan är jag intresserad av att kolla försäkringar lite runt om och är då i behov av regestreringsnummer på sådana. Så om någon eller några vänliga själar vill PM:a mig reg.nummer och berätta om försäkring och bolag vore jag tacksam. Om inte så fixar det sig på annat sätt.

Ha de !!

//RND

Ring till Bilsport & MC och kolla in deras offroadförsäkring. Kostar inte många kronor
0470-20125

Om du letar efter en grym hoj med billig försäkring så ska du klart kolla efter Husaberg Fs650. Jag betalar 1000 pesos hel/hel, 20år bor i Kalmar.

Det beror mycket på vilken effekt hojen har inskriven i papperna...
Husaberg brukar ha 6 eller 9kw och då hamnar ofta försäkringen på ca 1000kr helförsäkring/helår...:yoparty

Ring länsförsäkringar deras offroadförsäkring är snuskigt billig!! dock kräver dom eget garage på natten..

RND skrev:
2430346 Halloj Grabbs och Girls !

Går i motardköpartankar, har åkt sporthoj och fighter ett par säsonger nu och är lite sugen på byte, då främst KTM 625,640 och 660 som alla andra. Startknapp är ju mysigt men kick skrämmer mig inte precis i alla fall.

Till min fråga, före köp av en sådan är jag intresserad av att kolla försäkringar lite runt om och är då i behov av regestreringsnummer på sådana. Så om någon eller några vänliga själar vill PM:a mig reg.nummer och berätta om försäkring och bolag vore jag tacksam. Om inte så fixar det sig på annat sätt.

Ha de !!

//RND
köp min 660 så får du med skylten:tummenupp
jag betalar 3600 för min på bilsport & mc.

sanken skrev:
2431022 köp min 660 så får du med skylten:tummenupp
jag betalar 3600 för min på bilsport & mc.

Generöst värre :D , ska titta lite och återkommer.

Tack för den goa responsen killar. Vem vet kanske blir med motart trots allt under vintern. Har fått hjälp av ett antal vänliga själar. Ser så jäkla kul ut när man ser andra är ute och drar.:tungan

//RND

Last edited:
Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien