söker musikvideo från 1997

Putte78

Ny medlem
Gick med
26 May 2008
Hoj
KTM 690 duke -08
Fan försöker komma på vad låten heter som jag fått på hjärnan, den är från typ 96-97 nån gång.. i videon är det affrikaner som dansar, låten är rätt så "glad eurodance" eller va man ska säga. dom sjunger nån slinga typ.. "Weeyo wamp wamp weeyo"..

Har inte så mycke att gå på men nån kanske känner igen nått av det jag beskriver.. haha..

Nä dom sjunger vädigt lite i den om jag inte mins fel och den är lite lugnare än Ice mc, de är lixsom ett skönt gung genom hela låten.. rätt färg glad video, massa djur i den oxå tror jag de va.. Fan va irreterande att jag inte kommer på nått namn att söka på..

Mer musik och mindre med song, nån synt slinga i den oxå och de dom skjunger eller nynar eller va man ska säga är nån form av kör.

Mer musik och mindre med song, nån synt slinga i den oxå och de dom skjunger eller nynar eller va man ska säga är nån form av kör.

Ingen sång, mycket kör...

Även om det är fel låtar som länkas in är det bra ju mer du jämför dem..typ:
- "mer åt technohållet"
- "mer åt glad eurodance med reggae-inslag"
- "det är bara en tjej som sjunger/nynnar"

[YOUTUBE-ID]deqwVxCsdNE[/YOUTUBE-ID]

Det var en grupp (eller vad det nu var) som körde en eller två låtar runt den tiden där videon är över afrikanska landskap. Har för mig att det är ganska mycket folk som är med och dansar i färggranna kläder, bland annat vid någon klippavsats. Men jag kommer inte ihåg om det var någon huvudperson/ensam sångare, tror att det var mest kör.

Låter det som något? Vill inte försöka leta upp låten innan jag vet om det lutar åt rätt håll. Och med lite tur kanske någon annan kommer på namnet på de jag syftar på.

PS Korvgubbe. Hade jag fel på NIN?

Är det den videon där afrikanerna gör "maggot dance" eller vad det kan heta, där dom liksom "rullar" fram som en larv i en båge i öknen?

Den låten va grüm kommer jag ihåg...

/ Jens

mm.. tyvärr.. :(

Känner igen det där med färgglada kläder men har fått en låsning i skallen...

Men i jakten på trådstartarens låt sprang jag på den här gamla godbiten. Fy fan vilket grymt uppträdande.. :yoparty:Bugar :rofl
Men låten är/var grym. :fakta
[YOUTUBE-ID]qlvPh4XlN4I[/YOUTUBE-ID]

Är det den videon där afrikanerna gör "maggot dance" eller vad det kan heta, där dom liksom "rullar" fram som en larv i en båge i öknen?

Den låten va grüm kommer jag ihåg...

/ Jens

menar ni WES - Alane?

[YOUTUBE-ID]WCevP9DJtIY[/YOUTUBE-ID]

Det var en grupp (eller vad det nu var) som körde en eller två låtar runt den tiden där videon är över afrikanska landskap. Har för mig att det är ganska mycket folk som är med och dansar i färggranna kläder, bland annat vid någon klippavsats. Men jag kommer inte ihåg om det var någon huvudperson/ensam sångare, tror att det var mest kör.

Låter det som något? Vill inte försöka leta upp låten innan jag vet om det lutar åt rätt håll. Och med lite tur kanske någon annan kommer på namnet på de jag syftar på.

De där låter likt den jag försöker beskriva..

så.. :fakta

Du har nog hittat rätt!
[YOUTUBE-ID]BY2OFztWiuY[/YOUTUBE-ID]

JAAAAAA där är den ju

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...