Söker jobb i Stockholm !

Gurlie

Medlen
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
En för var stund
Hej!
Lite konstigt ställe att skriva på kanske, men jag gör ett försök!
Det är så att jag är på desperat jakt efter ett jobb.
Arbetsförmedlingen lämnar mycket att önska och kontakter via andra forum brukar leda till mer.

Jag söker nu efter all sorts arbete. Enstaka tillfällen, deltid, heltid. Vad som helst.
Jag lär mig snabbt och är inte rädd för att hugga i.

Är 19 år gammal och bor i Haninge.
Jag har gått ur grundskolan med bra betyg. Har efter det ca 1 år på gymnasiet, inriktning personbilsteknik.

Därefter har jag bla annat pysslat med:
Parkskötsel, bageri, bilverkstad, villarenovering samt att tillverka presentkorgar.
Jag är händig, uppvuxen på landet. Hanterar hammare och blocknyckel galant.

På fritiden umgås jag med vänner, fotograferar eller kör hoj ( just nu en ZX10R & YZ426F )

Behöver ni en extra hand på er arbetsplats? Ska du bygga om garaget och vill ha hjälp? Kontakta mig!

Kan nås via PM här, i tråden eller via msn: Gurrez@hotmail.com
Lämna ditt nr ifall du vill att jag ska ringa upp.

Mvh
Gustav

Schyssta hojar för en arbetslös 19-åring!

Schyssta hojar för en arbetslös 19-åring!

Kanske jobbar flitigt innan han vart arbetslös och även bor hemma då man kan köpa de leksaker man vill ha istället för att supa bort alla sina pengar eller liknande!

Jag kan behöva en extra skruva-isär-och-flasha-om-dvdläsaren-i-xbox-360-för-70-spänn-i-timmen-apa någon vecka, kika förbi blekingegatan 16 på lördag 11.00 och fråga efter Hansi...

Underbar tråd... Helt rätt forum att fråga, (ingen ironi) klart man skall hjälpa varandra och detta är ju helt perfekt!

Nu fick du av mig åtminstonde lite hjälp med att hålla tråden levande.
Hoppas psxcare jobbet går strålande!

God fortstättning

Ett tips är att glida in på olika butiker med ditt cv och dumpa över. Många butiker söker extra men lägger aldrig ut annonser.

*/ ?>
Back