Söker hjälpande hand till North West 200 N. Irland

icemanjoakim

Bannad
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Suzuki GSXR600/GSXR1000
Hej alla racingvänner,

Jag söker någon rr intresserad och helst något tekniskt kunnig person, kille eller tjej som vill uppleva den stora Internationella real road racing tävlingen NORTH WEST 200 15-21 maj.
Racet går på vanliga landsvägar mellan 3 städer och atmosfären är fantastisk.
Jag är tyvärr tvungen i år att resa ensam för att tävla i 600 Supersport samt Superbike och inser att det blir omöjligt att hålla ihop allt på egen hand!
Jag behöver hjälp med allt från att lasta av hojarna ur bussen, hålla depåtavla, serva motorcyklar med däcksbyten, tankning till allmän översyn efter körningarna.
Jag kan lova en oförglömlig upplevelse och ett race där bla flera BSB team deltar med förare som Mikael Rutter, John McGuinness med fler och ca 150 000 åskådare på raceday!
Jag har inte råd att betala lön, men jag står för resa, logi och mat under veckan.

PS!
Jag/vi söker även hjälp till Isle of Man tävlingarna under vecka 21-23.

Om du är intresserad själv, eller kanske känner någon - tveka inte att höra av dig till Joakim Karlsson på 0708-866580 eller email: info@iceman.se

Om jag hade kunnat så hade jag lätt ställt upp!
Grattis till den som följer med! :tummenupp

Kan tyvärr inte, men jag var där förra året och kollade. Grymt kul och riktigt mycket folk hela helgen. Tipset om folk skall dit och titta är försök stå vid Church corner och black hill. Säger som oscar, Grattis till den som följer med, du kommer att få en upplevelse som du sent glömmer.
Glöm inte att gå på nattenklubben i Portrush kommer inte på vad den heter men där går cirka 3 - 4000 pers så det går inte att missa.

Nu har jag också anmält mitt intresse.... :Hej

HoppasHoppasHoppas........

Fan va kul det hade varit! Bara den egna racingen som är i vägen.

Planerar ni köra även nästa år?

mvh Fredrik

icemanjoakim skrev:
Hej alla racingvänner,

Jag söker någon rr intresserad och helst något tekniskt kunnig person, kille eller tjej som vill uppleva den stora Internationella real road racing tävlingen NORTH WEST 200 15-21 maj.
Racet går på vanliga landsvägar mellan 3 städer och atmosfären är fantastisk.
Jag är tyvärr tvungen i år att resa ensam för att tävla i 600 Supersport samt Superbike och inser att det blir omöjligt att hålla ihop allt på egen hand!
Jag behöver hjälp med allt från att lasta av hojarna ur bussen, hålla depåtavla, serva motorcyklar med däcksbyten, tankning till allmän översyn efter körningarna.
Jag kan lova en oförglömlig upplevelse och ett race där bla flera BSB team deltar med förare som Mikael Rutter, John McGuinness med fler och ca 150 000 åskådare på raceday!
Jag har inte råd att betala lön, men jag står för resa, logi och mat under veckan.

PS!
Jag/vi söker även hjälp till Isle of Man tävlingarna under vecka 21-23.

Om du är intresserad själv, eller kanske känner någon - tveka inte att höra av dig till Joakim Karlsson på 0708-866580 eller email: info@iceman.se

Jag ska kolla med jobbet, det hade varit kanonkul att hjälpa till med detta.

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back