Söker garageplats i Uppsala.

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Jaha, då står man här. Flyttat till ny ort, men utan tak över huvudet för ögonstenen, :( Söker därför efter garageplats till min hoj.
Jag har inga behov av att meka, men vill ha tillgång till hojen för att titta till och drömma ibland.
Så, finns det någon som har lite plats över och vill spara lite på kostnaderna genom att dela ut lite av dem så är jag mycket intresserad.
Bor efter E4 på Årsta sidan.

// Wip

jag kanske kan fixa en plats i mitt garage. det ligger 5km utanför Stenhagen. det är himla lungt här ute, aldrig några inbrott här eller nått. sök på skärfältens på eniro så ser du vart det e

Smokey__88 skrev:
jag kanske kan fixa en plats i mitt garage. det ligger 5km utanför Stenhagen. det är himla lungt här ute, aldrig några inbrott här eller nått. sök på skärfältens på eniro så ser du vart det e

Låter trevligt. Ska försöka flytta denna tråden till Uppsaladelen av forumet och se om det finns något lite närmare. Valmöjlighet är väl kanske inget jag räknar med, men det vore lyx. :)
Skicka gärna PM med närmare beskrivning på var det ligger, hur det ser ut om det är gemensamt, varmt, kallt, vad som kan vara trevligt att veta helt enkelt och pris.
Helst vill jag hitta ett i närheten som man har hyffsad närhet till så man kan använda det även på sommaren utan att behöva ta bussen till hojjen när man vill ut och åke...

// Wip

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...