Söker extraknäck!

Miss Bumblebee

Ny medlem
Gick med
20 Aug 2006
Hoj
Suzuki sv650s-99 såld!
Jag letar med ljus och lykta efter ett jobb att komplettera med mitt nuvarande arbete. Jag arbetar som lärare men har bara fått en tjänst på 65%. Allt är av intresse, har flera års erfarenhet av butik, har städat, arbetat på lager m.m. Jag är ledig ons em, hela tors samt fre em och alla helger.
Har någon något förslag så skicka gärna ett PM! :)

Hittar du inget vännen, så kan vi gå hand i hand de där 35% som fattas.

Jag är ledig 100% från o med idag... :näsblod

Mög!

Så du jobbar alltså måndag, tisdag och halva onsdag?

Varför vill du ändra på det - det är ju det som är drömmen!!! Snacka om långhelg.

Njut av tillvaron istället, många avundas dig när de sitter och kollar på klockan varje fredag :)

Varför vill du ändra på det - det är ju det som är drömmen!!! Snacka om långhelg.

Njut av tillvaron istället, många avundas dig när de sitter och kollar på klockan varje fredag :)
Om man resonerar så korkat måste ju alla arbetslösa ha en underbar tillvaro, dom är lediga 24/7... :näsblod
Man söker väl inte ett jobb om man är nöjd med tillvaron?

Om man resonerar så korkat måste ju alla arbetslösa ha en underbar tillvaro, dom är lediga 24/7... :näsblod
Man söker väl inte ett jobb om man är nöjd med tillvaron?

Håller med. Har varit arbetslös sedan i April och det börjar gå mig på nerverna. Det är fruktansvärt stressande både ekonomiskt och sysselsättningsmässigt. Jag tar vilket jävla jobb som helst sålänge det är heltid bara för att ha något att göra. Men det är klart, en del kanske tycker det e skönt att göra inte nåt.:gnissla

[YOUTUBE-ID]WlBiLNN1NhQ&feature=fvst[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...