Vilka här kör där?
Jag tänkte kanske ta mig dit i helgen. Om inte för att köra, så för lite inspiration.
Jag tänkte kanske ta mig dit i helgen. Om inte för att köra, så för lite inspiration.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Swedie skrev:Vilka här kör där?
Nu glömmer du bort mig!Yasha skrev:http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1958320
Vi är en brokig och blandad skara som brukar köra i hallen, men i den där tråden ser du ju vilka puckon som brummar där...
I söndags var Stoffy, bröderna Stambeck mfl där, vi var många motarder som körde!Lennartsson, RaceMe, JockeW, Jimmy Lindström, fetsladd är några andra som kör/kört i hallen, bara att bläddra och kolla!
![]()
Du kör!Olof Eriksson skrev:Nu glömmer du bort mig!
Hinner man tillbaka i tid kanske man skulle lasta ur å köra i gokarthallen den 19de?![]()
Jocke W skrev:Ja kommer på söndag! om det inte är -10 och snöstorm, då vill man ju fan inte sätta foten utanför dörren...
CayLe skrev:Nu på söndag? Vad är det för regler? Måste hojen vara besiktad? Bränsle? Avgifter?
Jocke W skrev:Man får inte köra snabbare än migNä men uppsamlingskärl, bara vatten i kylarn. Nej hojjen behöver inte vara besiktiad, men är defenitivt inte det, och kan väl knappast det heller. Bränsle är det aspen miljö soppa som du köper där. Avgift - 150 kr
Från 17.00 till 20.00
CayLe skrev:Jag kör XR600 - luftkylt, så det räcker med en redbull burk för förgasaren? Vad kostar 10L Aspen? Någon skillnad för bestyckningen i förgasaren med den soppan?
Men du ska köra den 19de. Då ska vi försöka se till att vi är i sthlm före körningen börjar i gokarthallenSwedie skrev:tyvärr får jag inte starta min hojförst om 2 veckor typ. buuuhuhuh. gråter
Swedie skrev:Någon som vill låna ut sin båge ett pass idag? usch så surt att inte kunna köra sin egen!
Swedie skrev:yo ändörs! kom upp själv vettja?
Men ååååhhhh... Läste detta först i dag. Kolla iofs i går fm åxå men.....Swedie skrev:Någon som vill låna ut sin båge ett pass idag? usch så surt att inte kunna köra sin egen!
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |