Södertälje - Motard i Gokarthallen

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Vilka här kör där?

Jag tänkte kanske ta mig dit i helgen. Om inte för att köra, så för lite inspiration.

Vi är i Supermotard-forumet just nu och meningen är att hitta de som kör Supermotard i Gokarthallen i Södertälje. Så kan vi snacka om det endast här isåfall.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1958320

Vi är en brokig och blandad skara som brukar köra i hallen, men i den där tråden ser du ju vilka puckon som brummar där...

I söndags var Stoffy, bröderna Stambeck mfl där, vi var många motarder som körde! :) Lennartsson, RaceMe, JockeW, Jimmy Lindström, fetsladd är några andra som kör/kört i hallen, bara att bläddra och kolla! :tummenupp

Ja kommer på söndag! om det inte är -10 och snöstorm, då vill man ju fan inte sätta foten utanför dörren...

Yasha skrev:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1958320

Vi är en brokig och blandad skara som brukar köra i hallen, men i den där tråden ser du ju vilka puckon som brummar där...

I söndags var Stoffy, bröderna Stambeck mfl där, vi var många motarder som körde! :) Lennartsson, RaceMe, JockeW, Jimmy Lindström, fetsladd är några andra som kör/kört i hallen, bara att bläddra och kolla! :tummenupp
Nu glömmer du bort mig! :P

Hinner man tillbaka i tid kanske man skulle lasta ur å köra i gokarthallen den 19de? ;)

Olof Eriksson skrev:
Nu glömmer du bort mig! :P

Hinner man tillbaka i tid kanske man skulle lasta ur å köra i gokarthallen den 19de? ;)
Du kör! :7peta om vi drar direkt på fredagen kanske... *s* :va

Du har kört i hallen EN gång, det kan man väl inte kalla för BRUKAR köra, va?!? :pannkyss

Jocke W skrev:
Ja kommer på söndag! om det inte är -10 och snöstorm, då vill man ju fan inte sätta foten utanför dörren...

Nu på söndag? Vad är det för regler? Måste hojen vara besiktad? Bränsle? Avgifter?

Man får inte köra snabbare än mig :tummenupp Nä men uppsamlingskärl, bara vatten i kylarn. Nej hojjen behöver inte vara besiktiad, men är defenitivt inte det, och kan väl knappast det heller. Bränsle är det aspen miljö soppa som du köper där. Avgift - 150 kr
Från 17.00 till 20.00

CayLe skrev:
Nu på söndag? Vad är det för regler? Måste hojen vara besiktad? Bränsle? Avgifter?

Jocke W skrev:
Man får inte köra snabbare än mig :tummenupp Nä men uppsamlingskärl, bara vatten i kylarn. Nej hojjen behöver inte vara besiktiad, men är defenitivt inte det, och kan väl knappast det heller. Bränsle är det aspen miljö soppa som du köper där. Avgift - 150 kr
Från 17.00 till 20.00

Jag kör XR600 - luftkylt, så det räcker med en redbull burk för förgasaren? Vad kostar 10L Aspen? Någon skillnad för bestyckningen i förgasaren med den soppan?

CayLe skrev:
Jag kör XR600 - luftkylt, så det räcker med en redbull burk för förgasaren? Vad kostar 10L Aspen? Någon skillnad för bestyckningen i förgasaren med den soppan?

Ja en redbull funkar nog, 10L aspen kostar, ehm..det får nånannan svara på, kommer inte ihåg. Jag drog ner lite så den fick lite mindre soppa, annars gjorde jag ingenting.

Swedie skrev:
tyvärr får jag inte starta min hoj :( först om 2 veckor typ. buuuhuhuh. gråter
Men du ska köra den 19de. Då ska vi försöka se till att vi är i sthlm före körningen börjar i gokarthallen ;)

Jasså, ni ska hit? Ja vi får'la träffas under dagen o gröta ihop oss och pusha varandra lite. Fast jag har redan ursäkter "Det är första gången".. :hihi

Någon som vill låna ut sin båge ett pass idag? usch så surt att inte kunna köra sin egen!

Swedie skrev:
Någon som vill låna ut sin båge ett pass idag? usch så surt att inte kunna köra sin egen!

Hade du sagt till hade du fått låna min hoj, fast du hade fått hämta den själv. Bara lufta kopplingen och fixa en o-ring till ett beringer-ok så är det klart :tummenupp Annars får du väl satsa på nästa helg istället...

Swedie skrev:
yo ändörs! kom upp själv vettja?

Njae, det vette fan om jag törs.... Jo det vore väl skoj men jag kör hellre på isen än inne i en trång liten gocart-hall där man kommer upp på 2:an som mest (jag kör som en kärring, kanske 1:an eller neutralen som gäller för mig). Ett alternativ är att jag köper mig en liten fiddy och tar med mig upp. Vi får se, kanske ska jobba i sthlm inom kort och då kan man stanna kvar hos dig till på lördagen isåfall.

Swedie skrev:
Men ååååhhhh... Läste detta först i dag. Kolla iofs i går fm åxå men.....

Du skulle bara dykt upp med mössan i handen, skrapat lite sådär oskyldigt med foten, sträckt fram handen, presenterat dig och frågat :hihi Då kunde du fått tagit en repa på min.

.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...