Såg jag Atlas på stan idag på förmiddagen?

Ken Keniff

Skrapar trisslotter
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Den brann upp för länge sen och nån ny blev det inte
Det kom en motard på Torsg och svängde in på Shell , camobyxor och crosskruka , var det du Atlas tro , ball hoj, ballt ljud , när hojen stack från macken och försvann runt Norra ban så lät det som om det slangades lite ,sen såg jag en svart grå röd Fireblade på Sveav och en svart Ducati monster på samma gata och två andra sporthojar och fyra offroader och två glidare ( förutom mc buden som man ser jämt) , allt detta på 45 min i stan , vår kanske :rock

Ken Keniff skrev:
Det kom en motard på Torsg och svängde in på Shell , camobyxor och crosskruka , var det du Atlas tro , ball hoj, ballt ljud , när hojen stack från macken och försvann runt Norra ban så lät det som om det slangades lite ,sen såg jag en svart grå röd Fireblade på Sveav och en svart Ducati monster på samma gata och två andra sporthojar och fyra offroader och två glidare ( förutom mc buden som man ser jämt) , allt detta på 45 min i stan , vår kanske :rock

Sommar, sommar o sol..........

HIHI!!

Det var säkert jag och min lilla betta...
LÅTER ??? hihi...
Det är bara förnamnet..DUNDRAR skall det stå... :tummenupp :tummenupp

Jag stod i tvättkön och slängde lååååånga blickar , och det är som du säger , den dundrar bra.

Någon körde förbi bonnierhuset (jag stod bredvid det, gata vettefan, sthlm e inte min starka sida) runt 1730. SM, mullrade fint. Någon skyldig?

:rolleyes: :rolleyes: Kan ju vara jag då jag i princip bor ca 50 m där ifrån... :crash
Imorrn blir det ut och åka igen....
TJOHO.. :D :D :D JAG LÄNGTAR...

t-rex skrev:
Någon körde förbi bonnierhuset (jag stod bredvid det, gata vettefan, sthlm e inte min starka sida) runt 1730. SM, mullrade fint. Någon skyldig?

psst... Torsgatan... mer exact nummer 21 om det var Bonnierhuset.. :tummenupp

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...