Skorpan
Guest
aaaaaa
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja ibland har man tur. Hoppas det blir en fin tur. Ta det lungt bara.Skorpan skrev:Efter att jag har meckat hela vintern och haft isär hela motorn mm så var det dags och ta ut hojen och provåka lite. För ett tag sen så lämnade jag in min bakfälg på riktning till en firma (den var rund men slog 3-4mm på sidan,som en symaskin om ni fattar vad jag menar). Ringer firman och frågar om dom är klara och dom säger: det gick tyvärr inte och rikta fälgen. Fine,skicka tbx den så jag kan köra med hojen över helgen iaf innan jag köper en ny.
Visst på torsdag har du den. Paketet kommer med DHL och jag åker ner till garaget och ska skruva ihop besten och ut o åka,öppnar paketet och ser - INGEN SKIVA BAK!!! faaaan tänkte jag,jag ska ju ut och åka hela helgen![]()
Jag skiter i skivan bak,kör utan tills nästa vecka tänkte jag,dom får skicka den i efterhand,SKA ut fanns bara i huvet. Tar fram fälgen och kollar närmare på den och ser: distanserna i fälgen är borta!!! (där axeln går genom)
HORA skrek jag och slängde mej på telen,efter 20 min så tröttnade jag-fick inget svar,kollar klockan och hon är 12.45. Fan jag MÅSTE åka idag (hade ställt in mej på det hela veckan),RN tänkte jag,klockan,skärtorsdag,dom går säkert hem tidigare!!!
Slänger mej in i bilen och sladdar iväg till RN skroten och är där 12.55 och dom har en komplett fälg liggandes som tur är (förra året fanns det inga).
Tack RN-skroten![]()
![]()
På med däck och skruva ihop så blev det en go sväng.
Hur fan kan man skicka tbx en fälg som dom har skruvat loss massa grejjer på.
På tisdag ska dom få höra ett och annat kan jag lova...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |