sp-1 Freak
Ny medlem

Ut från bilen hoppar en kille och hans tre polare och påstår att jag har kört rakt in i bilen. Hans polare är allt annat än trevliga så jag ber killen som körde bilen att visa mig hans körkort, han visar upp körkortet och jag tar det och stoppar det i min bakficka och säger åt honom att kvarstanna till dess polisen kommer till platsen. Polarna till snubben blir nu rejält aggressiva och hotar att slå in huvudet på mig med ett basebollträd. Jag tänker att nu kommer detta att sluta riktigt illa men att två eller tre skall jag få med mig innan jag går i däck, lyckligtvis bangar snubbarna då jag är lite för stor får dem.
Polisen kommer till platsen, bilen visar sig vara avställd och har körförbud, jaha nu kommer detta att bli besvärligt är min tanke, mycket riktigt, mitt försäkringsbolag vägrar befatta sig med gällande skador utan hänvisar till motparten som i sin tur inte är alltför intresserade, så där sår jag idag med min pärla repad och skadad och ingen som vill ta på sig ansvaret o jag blir så jävla trött...........