Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sammix skrev:Kollade på en Dansk sid om motorcyklar 159.000 för en R1 02 finns det dom i danmark som köper dom hojarna för det priset. Så fall är det ju läge att åka ditt och sälja pärlan komma hem och köpa en ny
![]()
Här har du http://www.dba.dk/asp/sektion/main/main_asp.asp?ForsideGenSektionId=8HumAnyt skrev:humm, nån som har nån annonssida typ blocket i danmark? blev sugen på att prova att sätta ut min därmåste ju prova!
HumAnyt skrev:humm, nån som har nån annonssida typ blocket i danmark? blev sugen på att prova att sätta ut min därmåste ju prova!
den står i ca 1.28Exup skrev:Jag ska sälja min i Danmark har jag bestämt nu![]()
Mærke Yamaha
Model YZF R1
Motor 1000 ccm
Årgang 2000
Antal km km 11.000
yamaha YZF R1 1000, '00, km 11.000, m.afgift,
Pris kr. 169.000
Observera att det är Dkr vad nu den står i?
sammix skrev:Kollade på en Dansk sid om motorcyklar 159.000 för en R1 02 finns det dom i danmark som köper dom hojarna för det priset. Så fall är det ju läge att åka ditt och sälja pärlan komma hem och köpa en ny
![]()
Ok,169000:-dkr = 216320Sekzm skrev:den står i ca 1.28
Dvs om du växlar 100 danska får du ca 128 svenska![]()
Glömde..jag får lite bättre kurs på den båt jag jobbar på men det ska inte avika så mkt.Exup skrev:Ok,169000:-dkr = 216320Sek
Banco skrev:Är det inte så att dansken som köper din hoj får betala en fet avgift för att registrera den i DK. Om så är fallet lär du inte få många spekulanter om du inte dumpar priset ordentligt.
Naurin skrev:känns som att om man ska sälja hojjen i danmark måste man nog konkurrera endel med de tyska priserna, é ju hugget som stucket för danskarna om de ska åka nordöst till sverige eller söder över och handla i tyskland. Å där vet vi ju hur priserna ligger....![]()
HumAnyt skrev:Sverige har inte startat nåt världskrig, klart dom handlar utav oss då ju![]()
Naurin skrev:tvivlar ju iofs på att någon som säljer en R1:a från sisådär -02 var med å startade något världskrig![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |