Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Tja, då var det över då. Säsongen 2004 blir en att minnas. För min del såg planerna ut så här (saxat från Webestråden) i vintras någon gång.
"...därav drar jag till med följande varvtider:
Åsen - ner från 1.15.5 till 1.12.99"
Ojoj, på Åsen hände det oväntade saker. Jag går i ide med 1.10,4.
"Sviestad - Från 58.4 till 56or."
Sviestad gick inte fullt lika bra som Åsen pga strulande hoj, men en 55,7 kan redovisas.
"Falken - hmm... svårt att säga men kör på höga 46or."
För några timmar sen registrerade transpondern 45,7.
"Sen vad gäller inbördes placeringar så skulle det sitta farligt fint att få köra snabbare än Chrille på minst två banor. Tror dock Chrille "Sträjt out of hell" H. äntligen kommer börja plocka poäng nästa år så det lär behöva gå undan (sen har vi ju effektfusket också...)
Ser givetvis gärna att Joakim "abstruse" får upp tempot duktigt men han ska ändå inte få vara före in i mål på någon enda tävling. Detsamma går för Mad Moose Mats som jag hade en första drabbning med på Sviestad senast.
Allt ska göras på en standard-Kawa bara för att visa att det går! "
Mycket av detta gick inte göra för att vissa helt enkelt inte var med i matchen. Mad Moose fick iaf spö
Men den sista raden fick jag äta upp. Jag gjorde det inte på en standardkawa för det gick inte.
Lovade sedan på Anderstorp i april att klassa upp mig efter detta året och nog såg det synnerligen mörkt ut halvvägs genom säsongen men nu är vi där.
Nu ska vi låta året som gått mogna lite och ge plats för eftertanke, sen startas Webestråden 2005!
"...därav drar jag till med följande varvtider:
Åsen - ner från 1.15.5 till 1.12.99"
Ojoj, på Åsen hände det oväntade saker. Jag går i ide med 1.10,4.
"Sviestad - Från 58.4 till 56or."
Sviestad gick inte fullt lika bra som Åsen pga strulande hoj, men en 55,7 kan redovisas.
"Falken - hmm... svårt att säga men kör på höga 46or."
För några timmar sen registrerade transpondern 45,7.
"Sen vad gäller inbördes placeringar så skulle det sitta farligt fint att få köra snabbare än Chrille på minst två banor. Tror dock Chrille "Sträjt out of hell" H. äntligen kommer börja plocka poäng nästa år så det lär behöva gå undan (sen har vi ju effektfusket också...)
Ser givetvis gärna att Joakim "abstruse" får upp tempot duktigt men han ska ändå inte få vara före in i mål på någon enda tävling. Detsamma går för Mad Moose Mats som jag hade en första drabbning med på Sviestad senast.
Allt ska göras på en standard-Kawa bara för att visa att det går! "
Mycket av detta gick inte göra för att vissa helt enkelt inte var med i matchen. Mad Moose fick iaf spö
Lovade sedan på Anderstorp i april att klassa upp mig efter detta året och nog såg det synnerligen mörkt ut halvvägs genom säsongen men nu är vi där.
Nu ska vi låta året som gått mogna lite och ge plats för eftertanke, sen startas Webestråden 2005!

gått mycket bättre.