Så blev det då en gubbracer!

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Nyss hemkommen från Skåneland där jag har inhandlat en för mig välkänd "gubbracer".

En -08:a VFR svart med ca 300 mil på mätaren blev det, på vägen hem käkade man lätt upp ca 30 mil på småvägar och jag måste säga att jag ändå är lite småimpad över hur bra den går trots sina 220 kg.

Hoppas få se er på vägarna snart!

Broder Limez!

Jag behöver din HONDA kunskap för att pimpa till den lite.

Hehe, va kul:tummenupp:yoparty
Då är ni två i KHR som kör Viffer:tummenupp

Klart de ska pimpas :) Leopipor?

Kul med en till Viffer! Gratulerar till köpet. Är man över 25 så är det ok att köra "gubbracer"! :tummenupp

Grattis, alltid gillat VFR, av nån anledning. Happy new bike, eller vad man nu säger :)

Dags att börja med lite regelbundna helgturer nu tycker jag...

Grattis, alltid gillat VFR, av nån anledning. Happy new bike, eller vad man nu säger :)

Dags att börja med lite regelbundna helgturer nu tycker jag...

Amen Broder Linus

Det är f..imej dags att vi börjar åka på allvar, jag kan mycket väl tänka mig en kvälls/sen eftermiddags tur någon dag i veckan.

Jo, det är mycket snack och lite hojåkande... eller förresten, det är varken mycket snack eller hojåkande ;-)

Kan få svårt med kvällsturer den här veckan, men kanske sen eftermiddag, om det är fler än jag som kan smita iväg och ta en tur mellan 16-18 t ex. I helgen blir det definitivt en tur eller två, eventuellt kommer en kompis ner för att åka bakpå, så det blir nog riktigt lugnt tempo... försöker få honom att skaffa sig ett "A" till sitt körkort.

*/ ?>
Back