Sååå åka i helgen!

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
Aprilia SXV550
Hej hopp!

Nu tycker jag att det är dags att dra en repa till! Om vädret tillåter såklart! Så se nu till att du tar dig till pumpen imorgon vid 13:00 så bestämmer vi väderstreck och sen drar vi. Vore kul om vi kunde få ihop ett gäng då det alltid är roligare destå fler man är!

Vi ses!

/Jonas

Skall se till att febern försvinner ut kroppen så hänger jag på!
Det känns som den håller på att släppa redan så det går nog vägen.

Grymt åkarsugen då jag bara meckat och knappt kört något senaste veckan :tråkad

Jag hänger gärna på, måste bara förbi Lelles innan o inskaffa ett stycke ny växelspak. Lyckats köra av den idag. 100 spänn på att Lelles inte har någon hemma, och att det kommer ta 100 år att få hem en ny. :4skrika

Fick dock ett medelande på mobilen att M:et var sugen på åka imorgon, så han dyker nog upp.

Hänger gärna med, men behöver en aningen kickhjälp att starta den och under turen : )

Någon som känner sig manad och har den extra tiden över? :Bugar

ReDan skrev:
Hänger gärna med, men behöver en aningen kickhjälp att starta den och under turen : )

Om du inte åker ifrån mig så går väl det att ordna :hihi
Skall jag komma förbi en stund innan så du kommer hemifrån oxå?

ReDan skrev:

Jag hjälper dig gärna! Jag kommer förbi dig vid 12 så hinner vi plocka upp din hoj innan vi skall ner till pumpen.

Bubba Badji skrev:
Jag hänger gärna på, måste bara förbi Lelles innan o inskaffa ett stycke ny växelspak. Lyckats köra av den idag. 100 spänn på att Lelles inte har någon hemma, och att det kommer ta 100 år att få hem en ny. :4skrika

Fick dock ett medelande på mobilen att M:et var sugen på åka imorgon, så han dyker nog upp.

Hoppas hoppas att de har en inne... så mycket roligare om vi blir fler. Kröka inte för hårt ikväll nu bara
:tungan

Var och balanserade däcken idag så nu är hojen fit-for-fight! :tummenupp
Dyker upp vid pumpen imorrn (ring mig annars :fyllisar :rolleyes: )..

Pumpen?

RR_Jonas skrev:
Hej hopp!

Nu tycker jag att det är dags att dra en repa till! Om vädret tillåter såklart! Så se nu till att du tar dig till pumpen imorgon vid 13:00 så bestämmer vi väderstreck och sen drar vi. Vore kul om vi kunde få ihop ett gäng då det alltid är roligare destå fler man är!

Vi ses!

/Jonas

Jag hänger gärna på en sväng om det är ok, är bara så att jag vet inte var pumpen ligger så en liten beskrivning vore snällt. Jag bor i Eriksberg..

Sigge

Pumpen ligger på Fyristorg vid Fyrisån nere i staden. Åk ned för Carolina-backen och sedan in vänster precis innan ån så är du där :tummenupp

J"Sigge"S skrev:
Jag hänger gärna på en sväng om det är ok, är bara så att jag vet inte var pumpen ligger så en liten beskrivning vore snällt. Jag bor i Eriksberg..

Sigge

Hinner fan inte det idag, jobbade inatt så man är precis nyuppstigen och har tränings-date på gymet, däremot så tänkte jag ha en liten "grabbfest" ikväll för de som är intresserade :fyllisar sen ner på stan och vara kulturella :rolleyes: !

Ah tusan lämnade ju hojen vid skolan :rolleyes: tar buss dit (via city), kommer vara där 13.20...

blub skrev:
Ah tusan lämnade ju hojen vid skolan :rolleyes: tar buss dit (via city), kommer vara där 13.20...

Eller så kommer du till Pumpen så får du skjuts upp till polax?

edit: kom på att du antagligen har hjälmen där oxå.. antar jag :3freak

Lite bilder!

Bifogat

• DSCN1151.jpg
    DSCN1151.jpg
    70.9 KB · Visningar: 82
  • DSCN1152.jpg
    DSCN1152.jpg
    54 KB · Visningar: 67
  • DSCN1155.jpg
    DSCN1155.jpg
    42.2 KB · Visningar: 59
  • DSCN1156.jpg
    DSCN1156.jpg
    44.6 KB · Visningar: 76
  • DSCN1157.jpg
    DSCN1157.jpg
    22.1 KB · Visningar: 62
Skoj dag!!!

Kul och åka med er idag, själv hittar man ju inte ett skit här uppe så vägarna idag var hur roliga som helst, :tummenupp jag är på imorgon om det blir nåt åka av..

Mvh Sigge

Ja tack allihopa för idag det var riktigt kul. Får se om det kan bli någon mer gång innan säsongen är över.

Lasse

På´t igen ba!

Ja vad säger ni? Det var ju trevligt igår, så vi möts väl upp vid pumpen 13:00 idag med.

Bubba biiiiiig

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...