Säsongsavslutning i Ystad 17 september...
Jag och Fajfor pratade lite löst igår om hur mysigt och trevligt vi hade det en kall septemberkväll nere i Ystad förra säsongen.
Läs här om ni inte var med...
Så tänkte höra om det finns intresse för detta "event" även nu i år. Alltså att åka i samlad trupp ner till Ystad käka lite där nere, posera med hojarna på torget och sist men inte minst kolla på lite "coooola" bilar nere i hamnen.
Dock finns det ett litet problem, jag vet tyvärr inte när denna "sista för säsongen bilträffen" is Ystad går av stapeln. Men är det någon mer insatt så får de gärna skriva här i tråden.
Då var det spikat och klart. Kaffe serveras kl 18.30 hemma hos fajfor & Dio, och avfärd därifrån sker 19.00 mot Ystad får att avnjuta en härlig kvällsmåltid i den anrika kuststaden.
Det snackades även lite om att vi skulle ha lite samkörningar till Blentarp, detta kommer att ske från Svedala (McDonalds vid Statoil) kl 18.00 med DevilRider som reseledare, och en samåkning från Lunds S Statoil kl 18.00
Jag vill vara med på en ybertrevlig "avslutningsrunda" till Ysad...
1. Zorken 17
2. aidem + vilse
3. Gruztager (beroende på datum)
4. Combat girl (om jag är ledig)
5. DevilRider (om jag kan ta ledigt)
6. Ninja_Assassin
7.
8. minitoker + Dede
9. Fajfor + fru Fajfor
10. Breiz
11. J.N
12. PainInTheBrain
13. Bezerk
14. MrsRR
15. Spixer
16. Åsa - beställer sol
17. r33z
18. Lomma_rider (om avfärd från lund är tidigast 16.45)
19. evil-ewe
Jag och Fajfor pratade lite löst igår om hur mysigt och trevligt vi hade det en kall septemberkväll nere i Ystad förra säsongen.
Läs här om ni inte var med...
Så tänkte höra om det finns intresse för detta "event" även nu i år. Alltså att åka i samlad trupp ner till Ystad käka lite där nere, posera med hojarna på torget och sist men inte minst kolla på lite "coooola" bilar nere i hamnen.
Dock finns det ett litet problem, jag vet tyvärr inte när denna "sista för säsongen bilträffen" is Ystad går av stapeln. Men är det någon mer insatt så får de gärna skriva här i tråden.
Då var det spikat och klart. Kaffe serveras kl 18.30 hemma hos fajfor & Dio, och avfärd därifrån sker 19.00 mot Ystad får att avnjuta en härlig kvällsmåltid i den anrika kuststaden.
Det snackades även lite om att vi skulle ha lite samkörningar till Blentarp, detta kommer att ske från Svedala (McDonalds vid Statoil) kl 18.00 med DevilRider som reseledare, och en samåkning från Lunds S Statoil kl 18.00
Jag vill vara med på en ybertrevlig "avslutningsrunda" till Ysad...
1. Zorken 17
2. aidem + vilse
3. Gruztager (beroende på datum)
4. Combat girl (om jag är ledig)
5. DevilRider (om jag kan ta ledigt)
6. Ninja_Assassin
7.
8. minitoker + Dede
9. Fajfor + fru Fajfor
10. Breiz
11. J.N
12. PainInTheBrain
13. Bezerk
14. MrsRR
15. Spixer
16. Åsa - beställer sol
17. r33z
18. Lomma_rider (om avfärd från lund är tidigast 16.45)
19. evil-ewe
Last edited: