Sänka styret

• Thread starter Thread starter MC Doktorn
  • Start date Start date

MC Doktorn

Guest
Vem säljer övre gaffelkronor eller kan sänka styret vill sitta lite framåtböjd då man känner sig som ett stormsegel när farterma närmar sig dubble trouble legal hastighet men vill behålla SF stuket och ett styre modell pitbull vore inte dumt :mad:
Jag har en formidabel ducceater aprilia tuono

NÅN SOM VET???

2ono skrev:
Vem säljer övre gaffelkronor eller kan sänka styret vill sitta lite framåtböjd då man känner sig som ett stormsegel när farterma närmar sig dubble trouble legal hastighet men vill behålla SF stuket och ett styre modell pitbull vore inte dumt :mad:

NÅN SOM VET???

ett dragbar styre kanske skulle vara intressant då?

madmagnus skrev:
ett dragbar styre kanske skulle vara intressant då?

Dragbar ? skulle vilja ha ett lågt rakt styre men jag skickar me en bild på de ja har

Bifogat

• styre.JPG
    styre.JPG
    86.1 KB · Visningar: 76
2ono skrev:
Dragbar ? skulle vilja ha ett lågt rakt styre men jag skickar me en bild på de ja har

ett lågt rakt = dragbar :tummenupp

2ono skrev:

NÅN SOM VET???

Du kan lossa ett par skruvar (två på min hoj) på gaffeln som gör att styrkronan glider ner längs gaffelbenen. Då kan du få lite mer rejs ställning. Eller har jag missat frågan :va

RR_Jonas skrev:
Du kan lossa ett par skruvar (två på min hoj) på gaffeln som gör att styrkronan glider ner längs gaffelbenen. Då kan du få lite mer rejs ställning. Eller har jag missat frågan :va

Glider ner de är väl benen som glider upp :va
Nej de e ingen lösning jag vill helt enkelt komma lite närmare och lägre mot kåpan med ett rakt styre så det sk dragbar styret verka ju va bra så de e bara åka in till kromhojs butiken och inhandla ett7/8 styre :tummenupp

2ono skrev:
Glider ner de är väl benen som glider upp :va
Nej de e ingen lösning jag vill helt enkelt komma lite närmare och lägre mot kåpan med ett rakt styre så det sk dragbar styret verka ju va bra så de e bara åka in till kromhojs butiken och inhandla ett7/8 styre :tummenupp

sweet! posta en bild på hur det ser ut när det är monterat :tummenupp

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...