Säljare eller allvetare? Se hit!

M.G.F

I'm with stupid
Gick med
11 Jul 2003
Hoj
CBR 1000 RR HRC Trico '09
Har sökt efter ett gratis och BRA CRM-system där man kan lägga in kunder i form av exporter med kommaseparerade databaser, öppna/slutna aktiviteter, möten, säljtavlor, bearbetning osv.

Kör idag UC-Selects eget crm-system men känner att det är tokkrångligt att lägga in nya kunder då man inte kan exportera från UC i samma form som man måste importera i UC-Sale.

Så tips mottages tacksamt på program, gärna gratisprogram, med länkar och grejer.

Har för övrigt testat Salespeople.se och det är ett kanonbra system, för att vara online. Enda problemet är att jag inte kan synka outlooken till detta.

Hmm.

Jag tycker du kan plocka hem FileMaker Pro. Med det kan du skapa egna databaser lätt som en plätt.

Själv använder jag Kontakt från Lundalogik. Det kostar en liten sland, men du kan säkert tigga till dig en kopia om du skall använda den för utvärdering privat. Själv fick jag min kopia den vägen, och jag är helnöjd. Har implementerat det hos alla arbetsgivare därefter, så Lundalogik har knappast gått back.

Starstriker skrev:
Hmm.

Jag tycker du kan plocka hem FileMaker Pro. Med det kan du skapa egna databaser lätt som en plätt.

Själv använder jag Kontakt från Lundalogik. Det kostar en liten sland, men du kan säkert tigga till dig en kopia om du skall använda den för utvärdering privat. Själv fick jag min kopia den vägen, och jag är helnöjd. Har implementerat det hos alla arbetsgivare därefter, så Lundalogik har knappast gått back.

Lundalogik hade kunnat funka för då kan jag exportera kontakter direkt från UC-Select. Mycket bra tips! :tummenupp

Last edited:
M.G.F skrev:
Lundalogik hade kunnat funka för då kan jag exportera kontakter direkt från UC-Select. Mycket bra tips! :tummenupp

Tror tom du kan ladda hem en demo från deras web. Om inte så får du PMa

Starstriker skrev:
Tror tom du kan ladda hem en demo från deras web. Om inte så får du PMa

Annars kanske det finns "på en DC-hub nära dig"? :hihi

Har laddat hem demon nu och tja programmet verkar ruggigt bra men däremot ser det ut som MSN messenger. :D Haha... Men som sagt det verkar bra som tusan. Har du någon kontakt på Lundalogik som man kan kontakta?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT