Sälja ???

ZwaniZ

Ät Ostbågar
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
z1000 -03, Suzuki k50
Har tappat insperationen, vill sälja hojen:(
är kanske inte nöjd rikigt med hojvalet från börgan, ville trots allt ha en gsxr 1100. Vill sälja och ha ett friår för att sen komma tillbaka.
Men vad tror ni vad kan jag få för hojen?
Får jag för låga bud blir jag bara förbannad och vägrar å sälja den, för det är inte pengarna det handlar om.

Alltså:
Kawa ZXR 750-89

Dyno Jet
nytt drivpaket (ner ett fram upptvå bak)

Plus en massa grejer ,tid,och fantasi!

Hojinköp 25000, delar minst 15000.
'
mvh ZwaniZ

Börja med o ta ut dynojet grejorna, sen kan du fundera på o sälja.

Dom verkar ju ligga runt 25, säg att du kanske kan få 30k mo du har tur då :rolleyes:

Last edited:
Ricken skrev:
2501633 Börja med o ta ut dynojet grejorna, sen kan du fundera på o sälja.

Dom verkar ju ligga runt 25, säg att du kanske kan få 30k mo du har tur då :rolleyes:
Kan nog börja vid 30k men varför plocka ur Dyno?

Tydligen så är det riktiga skitgrejor, dom slits ut o hojen går som en påse nötter efter ett tag.

Om nån funderar på o köpa den o ser att det står "dynojetkittad", sen börjar dom fundera på vad det är för nåt o letar runt lite så märker dom kanske det o då väljer odm bort din hoj...

T.ex
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=133997&highlight=dynojet

Last edited:
Finns säkert skräckexsempel på detta,,, men faktum är att min hoj gick inte alls bra på mellangeristret och efter uppgraderingen blev siffrorna bättre å mycke bättre svar på gasen, men jag vet ju inte vad som händer efter ett halvår. Kanske justera om den, vilket går om man har Dyno Jet.. Eller vad??

:D OH shit vilka stavningar,, jaja skit i det :D

Last edited:
Du kan justera precis lika lätt utan dynojet, byter bara ut munstyckena som sitter original. Det gör vilken verkstad som helst, men helst ska det ju bänkas.

jo visst man kan ju testa alla kombinationer i det oändliga. Men jag har ingen egen bänk så man blir ju begränsad eller hur?? men låt då nästa MAN TA ÖVER HEHE
VTF caps lock

Ricken skrev:
2501658Om nån funderar på o köpa den o ser att det står "dynojetkittad", sen börjar dom fundera på vad det är för nåt o letar runt lite så märker dom kanske det o då väljer odm bort din hoj...
Tror inte vanligt folk orkar leta fram info om att dynojet är dåliga. Dom ser bara att den är dynojett-kittad och nöjer sig med det.

Tror att det inte påverkar valet av hoj nämvärt.

25-30' borde du kunna få ut. Svårt att sälja en hoj just nu bara. På våren hade det nog inte varit några problem.

tro de blir jätteproblem o få ut över 25 för den nu. kanske om du väntar.
delar får man nästan inget för så de kan du nog räkna bort.:näsblod

ozeo skrev:
2501978 tro de blir jätteproblem o få ut över 25 för den nu. kanske om du väntar.
delar får man nästan inget för så de kan du nog räkna bort.:näsblod
Håller med. SF står ju alltid lägre i pris, vad jag vet. Sen att den är från 80-talet, dock sent men jag säger runt 20´+ och du skall vara glad att ngn köper den. Hojar växer tyvärr på träd o just nu är marknaden nere.

Läste inlägget om dynojet... Vad är det för problem?

Läste även länken till en tråd där någon kommenterade "dynojet-nålar" ... Vad är det..??

Får väl vänta till våren då, det brinner ju inte här. Får se, kanske ändrar mig.

Andreéas skrev:
2501995 Läste inlägget om dynojet... Vad är det för problem?

Läste även länken till en tråd där någon kommenterade "dynojet-nålar" ... Vad är det..??

Du fick svar på det förra gången du fråga, men kan ta det igen.

Dyno (eller Dynojet) är ett märke som tillverkar bla. just förgasar nålar och munstycken. Ska optimera bränsleblandningen mer än orginal.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back