Rusi 250 classic

Klubba

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Apr 2007
Hoj
Street Triple 765 Moto2, K1200S
Var nere i Filipinerna och kom i kontakt med denna MC, riktigt cool (speciellt en lite lätt pimpad jag såg med riktigt grovmönstrade däck på) och ett nypris på 80000PHP (13.214SEK med dagens kurs) verkar den ju sjukt prisvärd.

Finns dessa hojar att få tag på i Europa? hade kunnat tänka mig köpa en för att använda som "köpa glass och bada"-moppe på somrarna :)

Även med import-tull och moms så hade ju en ny cafe-hoj för under 20000 spänn sålt som smör, misstänker dock europeiska utsläppslagar och annat sätter käppar i hjulen.

Ser verkligen fråck ut. Fan vad jag ångrar jag att jag sålde min Yamaha SR nu :(

Var nere i Filipinerna och kom i kontakt med denna MC, riktigt cool (speciellt en lite lätt pimpad jag såg med riktigt grovmönstrade däck på) och ett nypris på 80000PHP (13.214SEK med dagens kurs) verkar den ju sjukt prisvärd.

Finns dessa hojar att få tag på i Europa? hade kunnat tänka mig köpa en för att använda som "köpa glass och bada"-moppe på somrarna :)

Även med import-tull och moms så hade ju en ny cafe-hoj för under 20000 spänn sålt som smör, misstänker dock europeiska utsläppslagar och annat sätter käppar i hjulen.

Ingen buskörning där inte! Hela videon gick i 250-tempo.
Avgjort lyckade linjer!

Men, om någon skall börja importera till Sverige, möta alla kostnader och dessutom göra vinst så det går att leva på det hela så lär den kosta mellan 40’ och 50’ ”på gatan” och det behöver säljas typ 50 årligen för att hålla importören vid liv. Knappast realistiskt.

Känns som flyttgodsfordon kan vara en väg att få hem en till Sverige.
Hur gärna vill du ha en? Värt 12 månader i Manilla utan att må illa?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT