Rs 250 motor..

Inte utan mängder av modefieringar. Allt går om man har kunnande maskiner pengar och tid. Fast du lär behöva mycket av allt i detta fall

Aprilia, men ja tänkte att dom är väl ungefär lika brda båda hojjarna o dylikt men så har väl rs 250 2 föggar va? de borde ju gå att köpa en sån anslutningsgrej ju?

Hugo skrev:
Aprilia, men ja tänkte att dom är väl ungefär lika brda båda hojjarna o dylikt men så har väl rs 250 2 föggar va? de borde ju gå att köpa en sån anslutningsgrej ju?

..och framförallt två cylindrar väl. För det har la inte 125:an..?

tänker inte fråga varför, det är jag rätt säker på att jag har listat ut..

men har du inte ne 250motor liggande så skit i det..

verkar faktsikt jävligt dummt, tror det är bättre att sattsa på en rs 250 i stället..

Det är väll typ ingen skilnad på vikt bara det att den är gjord med en tvåcylindrig motor, andra mått på alu ramen kanske vilket skulle göra det näst intil omöjligt för den ramen är nog inte rolig att greja med...

Vet inte riktigt men allt går ju faktiskt men de verkar inte så bra/smart :D

RS "Alex" skrev:
verkar faktsikt jävligt dummt, tror det är bättre att sattsa på en rs 250 i stället..

Är man bara 17 så har man inte åldern inne för en 250 :mad: Men de blir väl till att köpa de vanliga trimmet istället, Polini cylle,jolly rör och större förgasare... Någon i närheten av helsingborg som kan sätta på de?

mohaha

Hugo skrev:
RS "Alex" skrev:

Är man bara 17 så har man inte åldern inne för en 250 :mad: Men de blir väl till att köpa de vanliga trimmet istället, Polini cylle,jolly rör och större förgasare... Någon i närheten av helsingborg som kan sätta på de?

Låter som du läst min tråd :) men då kan jag säga nått att dú har inte ålder inne för en 250 motor i en 125 ram då heller, så sorry :arsele

Kom upp till karlstad så kan ja ordna den... men mot pengar... ett tips till dig är att man tar tag i det själv och inte lämnar bort, som med moppen :hihi

Ett annat tips är att [allt är till salu till rätt pris], du kan få en -00 med allt det där på men till rätt pris då, rullat 25mil... annars ska den säljas till höst men men....
:banana

Är nån lirare som slängt i en YZ426 motor i ett RS chassie (tror det va 50, men osäker)

Hugo skrev:
RS "Alex" skrev:

aldrig gjort det på en RS.. även om jag haft en, tror inte det är så svårt! men hör av dig om du behöver hjälp! finns säkert nån i RoH-forumet som gör det för en kaffe+muffins

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...